هال سیتی 0 - 3 منچستر سیتی؛ سومین پیروزی متوالی سیتیزن ها

هال سیتی 0 - 3 منچستر سیتی؛ سومین پیروزی متوالی سیتیزن ها

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان گواردیولا با سه گلی که در نیمه دوم بثمر رساندند توانستند با شکست هال سیتی به سومین پیروزی متوالی خود دست یابند تا با روحیه ای خوب به آنفیلد بروند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های هال سیتی و منچستر سیتی از هفته هجدهم لیگ برتر در ساعت 20:45 به مصاف یکدیگر رفتند.

لحظات حساس بازی

دقیقه 6: نخستین موقعیت جدی روی شوت توره ایجاد شد اما مارشال با یک عکس العمل خوب توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه 18: استونز به دلیل مصدومیت از بازی خارج شد و جای خود را به کولاروف داد.

دقیقه 40: توپ رو سانتر اسنودگراس در موقعیت خوبی به کلوکاس به رسید اما اوتامندی با یک تکل به موقع مانع از شوت زدن این بازیکن شد.

دقیقه 72: سیتی روی خطای مدافع هال روی استرلینگ صاحب یک ضربه پنالتی شد. یحیی توره این ضربه را  به گل تبدیل کرد تا گواردیولا نفسی به راحتی بکشد.

دقیقه 78: سیتی از خستگی بازیکنان هال استفاده کرد و به حملات خودش ادامه داد. دی بروین توپ را در موقعیت خوبی به سیلوا رساند و این بازیکن هم با یک پاس تماشایی ایهه ناچو را در دهانه دروازه صاحب توپ کرد تا مهاجم جوان سیتی اختلاف را به دو گل برساند.

دقیقه 93: یکی از بایکنان هال توپ را در میانه میدان لو داد و توره با یک پاس تک ضربه استرلینگ را در موقعیت خوبی صاحب توپ کرد. این بازیکن در داخل محوطه با یک حرکت خوب مدافع هال را کنار زد و ضربه نهایی اش توسط دیویس به اشتباه وارد دروازه هال شد.

این بازی با برتری منچستر سیتی به پایان رسدی تا تیم گواردیولا با 39 امتیاز و 7 امتیاز اختلاف با چلسی در رده دوم جدول جای بگیرد.

ویدیو خلاصه این بازی را می توانید از اینجا مشاهده و یا دانلود کنید

2031