بارتومئو: رونالدو بازیکن بزرگی است، اما مسی برترین بازیکن جهان و بهترین فوتبالیست تاریخ است

بارتومئو: رونالدو بازیکن بزرگی است، اما مسی برترین بازیکن جهان و بهترین فوتبالیست تاریخ است

وبسایت رسمی برنامه نود - مدیر باشگاه بارسلونا بار دیگر تصریح کرد لیونل مسی بهترین بازیکن جهان و همچنین برترین بازیکن تمامی ادوار است.

به گزارش وب سایت نود، پس از رقابت شدید دو فوق ستاره جهان فوتبال بر سر کسب جایزه توپ طلای بهترین بازیکن جهان که با برتری رونالدوی پرتغالی و تصاحب این جایزه توسط وی به پایان رسید، جوزپ ماریا بارتومئو مدیر باشگاه بارسلونا بر این مسئله تأکید کرد گرچه کریستیانو رونالدو بازیکن بزرگی است اما مسی بهترین بازیکن جهان در تمامی ادوار می باشد.

دوشنبه هفته جاری، کریستیانو رونالدو با پشت سر گذاشتن آنتوان گریزمان و البته رقیب همیشگی خود لیونل مسی، چهارمین جایزه توپ طلای بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرد. به این ترتیب بازیکن 31 ساله رئال مادرید توانست موفقیت های امسال خود را کامل کرده و سال فراموش نشدنی را برای خود رقم بزند. وی در سال 2016 پس از پشت سر گذاشتن رکورد برترین گلزن باشگاه رئال مادرید، عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را هم همراه با سفید پوشان مادریدی به دست آورد و در فاصله کمتر از یک ماه همراه با تیم ملی کشورش برای نخستین بار قهرمان بازی های یورو شد. با وجود این، مدیر باشگاه بارسلونا که همراه با سایر اعضای این تیم برای برگزاری یک بازی دوستانه با الاهلی عربستان به کشور قطر سفر کرده، در پایان این بازی بار دیگر بر جایگاه لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان در تمامی ادوار تأکید کرد. به گزارش BeIN Sports، بارتومئو در این خصوص اینگونه اظهار نظر کرد:

بازیکن برتر جهان کسی نیست جز لیونل مسی. او بهترین بازیکن بوده، هست و خواهد بود؛ البته کریستیانو رونالدو هم بازیکن بزرگی به شمار می رود اما مسی بهترین بازیکن جهان در تمامی ادوار است. لئو در 29 سالگی در بالاترین سطح بازی می کند و هر روز هم بهتر و بهتر می شود.

همچنین بارتومئو با اطمینان خاطر مدعی شد که لیونل مسی در نیوکمپ از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد. قرارداد فعلی مسی تا ژوئن 2018 اعتبار دارد و کاپیتان تیم ملی آرژانتین هنوز قرارداد خود را با کاتالانها تمدید نکردهاست. وی درباره تمدید قرارداد مسی هم گفت:

او فعلاً با بارسلونا قرارداد دارد و هنوز برای مذاکره در خصوص تمدید قرارداد زمان داریم. ما می خواهیم مسی فوتبال را در بارسلونا کنار بگذارد.

در حال حاضر مسی با یک 11 گل زده و یک گل بیشتر از کریستیانو رونالدو، در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد.

2081