آمار عجیب و فوق العاده ضعیف کریستیانو رونالدو در شروع فصل جدید لالیگا

آمار عجیب و فوق العاده ضعیف کریستیانو رونالدو در شروع فصل جدید لالیگا

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالیکه کریستیانو رونالدو تابستان گذشته را با مصدومیتی که گریبانگیرش بود، پشت سر گذاشت، به نظر می‌رسد هنوز به دوران اوج خود باز نگشته است.

به گزارش وبسایت نود، بازیکن پرتغالی رئال مادرید در اولین دیداری که برای رئال مادرید به میدان رفت موفق شد برای پایتخت نشینان گلزنی کند تا نوید روزهای خوبی را به طرفداران این تیم بدهد اما پس از آن دیدار به دلیل سرماخوردگی و مصدومیتی که داشت یک بازی دیگر رئال مادرید در رقابت های لالیگا را از دست داد. با این حال پس از عملکرد ضعیفی که در دیدار رئال مادرید مقابل لاس پالماس داشت توسط زیندین زیدان تعویض شد. او در این دیدار موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست داد و در برخی صحنه‌هایی که بیل و یا موراتا در موقعیت بهتری قرار داشتند، از ارسال پاس برای آن ها خودداری کرد تا بدین ترتیب بدترین شروع کریستیانو رونالدو در رئال مادرید رقم بخورد.

به گزارش وبسایت 101greatgoals کریستیانو رونالدو در دوران فوتبالش تکامل چشمگیری داشته است، او در این سال‌ها به عنوان یک بازیکن با تکنیک و دریبل زن شناخته شده است. رونالدو  با حرکات تکنیکی گیج کننده و هدایت کردن توپ به بخش مرکزی زمین گل‌های زیادی را برای تیمش به ثمر رسانده است، اما با توجه به آمار این بازیکن با تکنیک متوجه می‌شویم که او تنها یک دریبل موفق در دیدارهای این فصل لالیگا داشته است،  زمانی تعجب ما بیشتر می‌شود که متوجه می‌شویم مارک آندره تراشتگن، دروازه بان بارسلونا نیز با یک دریبل موفق از نظر آماری با این بازیکن تکنیکی برابری می‌کند.

1899