خبر خوش برای بایرن مونیخ؛ بازگشت بواتنگ و لواندوفسکی به تمرینات

خبر خوش برای بایرن مونیخ؛ بازگشت بواتنگ و لواندوفسکی به تمرینات

وبسایت رسمی برنامه نود - ژروم بواتنگ مدافع تیم بایرن مونیخ پس از بهبودی کامل به تمرینات تیمش بازگشت تا برای دیدار این هفته برابر ماینز تمرینات آماده سازی را پشت سر بگذارد.

به گزارش وب سایت نود، مدافع ملی پوش بایرن مونیخ که چند روزی به علت کشیدگی عضله در تمرینات این تیم غایب بود، روز گذشته بار دیگر در کنار سایر بازیکنان تیم به تمرین پرداخت. این مدافع 25 ساله در دیدار برابر روستوف روسیه در لیگ قهرمانان اروپا دچار آسیب دیدگی جزئی شد و در دیدار هفته گذشته بوندسلیگا برابر بایر لورکوزن غایب بود. با توجه به حضور بواتنگ در تمرینات گروه بایرن مونیخ، به احتمال زیاد این بازیکن در ترکیب تیمش برای دیدار جمعه برابر ماینز حضور خواهد داشت.

خبر دیگر از بایرن مونیخ اینکه روبرت لواندوفسکی که روز دوشنبه از ناحیه زانو احساس درد داشت، در تمرین سه شنبه شاگردان آنچلوتی حضور یافت و مشکل خاصی نداشت. خاوی مارتینز هم روز گذشته در تمرینات گروهی شرکت کرد و در مورد این بازیکن اسپانیایی هم مشکلی به لحاظ مصدومیت دیده نمی شود. در این میان، ژابی آلونسو همچنان به صورت انفرادی به تمرین پرداخت تا هر چه زودتر خود را به شرایط جسمانی مطلوبی برساند.

بایرن مونیخ در حالی روز جمعه در خانه ماینز به مصاف این تیم می رود که در پایان هفته دوازدهم بوندسلیگا با 27 امتیاز و اختلاف 3 امتیازی نسبت به تیم صدرنشین لایپزیگ در رده دوم جدول قرار دارد.

2081