المپیاکوس مقصد احتمالی ژروم بواتنگ

المپیاکوس مقصد احتمالی ژروم بواتنگ

پایگاه خبری فوتبالی- ژروم بواتنگ به المپیاکوس تیم حاضر در لیگ اروپا پیشنهاد شده است.

به گزارش فوتبالی، ژروم بواتنگ از زمانی که در ماه جولای لیون را ترک کرد بازیکن آزاد بوده و در حال حاضر با تیم زیر ۲۳ سال بایرن مونیخ تمرین می کند. بایرن مونیخ چندی پیش از پیشنهاد قرارداد جدید به مدافع میانی شابق خود خودداری کرد و بواتنگ همچنان بدون باشگاه است. به گزارش ورزش ۲۴  ایجنت ملی پوش سابق آلمانی با المپیاکوس تماس گرفته است تا ببیند آیا تمایلی برای این مدافع وجود دارد یا نه. انتظار می رود تیم یونانی که تحت مالکیت اوانجلوس ماریناکیس مالک ناتینگهام فارست است ، در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به دنبال یک مدافع میانی جدید باشد.

با این حال، تیم المپیاکوس در حال حاضر به طور فعال در پی قهرمانی سوپرلیگ یونان و لیگ اروپا هستند، جایی که آنها در دیدار بعدی خود به مصاف وستهام خواهند رفت. چکش ها در تاریخ ۲۶ اکتبر در یونان قبل از بازی برگشت در ۹ نوامبر در ورزشگاه لندن به مصاف تیم ماریناکیس خواهند رفت. آنتونیو کوردون، مدیر ورزشی المپیاکوس و سرمربی تیم دیگو مارتینز ممکن است راه حل متفاوتی را انتخاب کنند زیرا آنها مدافعی می خواهند که بتواند بلافاصله بازی کند. بواتنگ در فصل گذشته تنها ۸ بار برای لیون بازی کرد و در این فصل در هیچ دیدار رسمی شرکت نکرده است.

طبق گزارش Calciomercato، این بازیکن ۳۵ ساله به رم نیز پیشنهاد شده است اما ژوزه مورینیو سرمربی تیم علاقه ای به این موضوع ندارد. مورینیو به دلیل سن بالا، عدم آمادگی جسمانی و مبلغ قرارداد مشتاق جذب بازیکن قهرما لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی نیست. بواتنگ با بایرن موفقیت های فوق العاده ای داشت و در ۳۶۳ بازی مجموعا ۱۰ گل و ۲۵ پاس گل به ثبت رساند.

۱۰۰۹