ولز 1 - 1 صربستان؛ توقف اژدهای سرخ در لحظات پایانی

ولز 1 - 1 صربستان؛ توقف اژدهای سرخ در لحظات پایانی

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان کریس کولمن در بازی که تیم برتر میدان بودند در آخرین لحظات پیروزی خانگی مقابل صربستان را از دست دادند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های ولز و صربستان از هفته چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی در ساعت 23:15 به مصاف یکدیگر رفتند.

ولز

هنسی، گانتر، چستر، ویلیامز، تیلور، آلن، لدلی، رمزی، بیل، رابسون کانو، ووکس

صربستان

استویکوویچ، ایوانوویچ، ماکسیموویچ، ناستاسیچ، روکاوینا، اوبرادوویچ، ماتیچ، میلیوجویچ، کوستیچ، تادیچ، میتروویچ

لحظات حساس بازی

دقیقه 28: رمزی در موقعیت خوبی در میانه زمین صاحب توپ شد و با یک پاس بلند قصد داشت ووکس را در محوطه جریمه صاحب توپ کند اما ایوانوویچ مانع از رسیدن توپ به این بازیکن شد تا دقایق ابتدایی بازی بدون ایجاد موقعیت خاصی سپری شود.

دقیقه 30: رابسون کانو توپ را از مدافع صربستان گرفت و سپس با یک سانتر زمینی توپ را به بیل رساند. این بازیکن با یک شوت پر قدرت تک ضرب توانست دروازه را باز کند.

دقیقه 85: رمزی با یک پاس خوب گرت بیل را در موقعیت خوبی صاحب توپ کرد. این بازیکن به سمت دروازه صربستان حرکت کرد و با یک ضربه دقیق دروازه این تیم را هدف گرفت اما ضربه اش به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 85: صربستان در برگشت روی یک حرکت سریع به سمت دروازه ولز حمله کرد و روی سانتر زیبای روکاوینا و ضربه سر میتروویچ که به تیر خورد و سپس به درون دروازه رفت موفق شد بازی را به تساوی بکشاند.

ولز با این نتیجه 6 امتیازی شد و در رده سوم گروه قرار گرفت. صربستان با 8 امتیاز در رده دوم ایستاده و ایرلند هم با 10 امتیاز در صدر قرار دارد.

2031