مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸؛ صعود فرانسه و پرتغال در شب حذف هلند

مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸؛ صعود فرانسه و پرتغال در شب حذف هلند

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های فرانسه و پرتغال به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود کردند و تیم هلند از صعود باز ماند.

به گزارش وبسایت نود، هفته پایانی دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه های اول، دوم و هشتم قاره اروپا برگزار شد. در گروه اول تیم فرانسه با نتیجه ۲-۱ مقابل بلاروس پیروز شد تا به عنوان صدرنشین به جام جهانی صعود کند. گریزمن و ژیرو برای فرانسه در این بازی گلزنی کردند. در دیگر بازی ها تیم سوئد با نتیجه ۲-۰ مغلوب هلند شد اما به دلیل تفاضل گل بهتر به پلی آف راه یافت و هلند حذف شد. هر دو گل هلند را روبن بثمر رساند. تیم بلغارستان هم به تساوی ۱-۱ مقابل لوکزامبورگ رضایت داد. 

در گروه دوم تیم پرتغال با دو گل از سد سوئیس گذشت تا به عنوان صدرنشین به جام جهانی صعود کند. تیم سوئیس هم به مرحله پلی آف راه یافت. گل به خودی مدافع سوئیس و گل اندره سیلوا این نتیجه را رقم زد. در دیگر بازی ها تیم لتونی با ۴ گل مقابل اندورا پیروز شد و مجارستان با یک گل از سد جزایرو فارو گذشت.

در گروه هشتم تیم یونان با ۴ گل مقابل جبل الطارق پیروز شد تا در رده دوم گروه قرار بگیرد و به پلی آف راه یابد. تیم بلژیک که صعودش قطعی شده بود با ۴ گل مقابل قبرس پیروز شد. دو گل ادن هازارد در کنار گل های تورگن هازارد و لوکاکو این نتیجه را برای بلژیک رقم زد. تیم استونی هم با نتیجه ۱-۲ مغلوب بوسنی شد. 

ویدیو: خلاصه بازی پرتغال - سوئیس

ویدیو: خلاصه بازی هلند - سوئد

۲۰۳۱