مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸؛ جشنواره گل اسپانیا در شب پیروزی ایتالیا و ولز

مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸؛ جشنواره گل اسپانیا در شب پیروزی ایتالیا و ولز

وبسایت رسمی برنامه نود - دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ با برگزاری ۹ بازی در قاره اروپا پیگیری شد. 

به گزارش وبسایت نود، دور مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه سه شنبه شب در قاره اروپا ادامه پیدا کرد. در گروه چهارم تیم ولز با گل های رابسون کانو و رمزی در خانه مولداوی به پیروزی مهمی دست یافت و صربستان ده نفره با تک گل کولاروف در خانه ایرلند پیروز شد. دیدار تیم های اتریش و گرجستان هم با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسید. صربستان با ۱۸ امتیاز صدرنشین است و تیم های ولز و ایرلند با ۱۴ و ۱۳ امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.

در گروه هفتم تیم اسپانیا با ۸ گل در خانه لیختن اشتاین به پیروزی پرگل دست یافت. راموس، موراتا (دقایق ۱۵ و ۵۴)، ایسکو، سیلوا، آسپاس (دقایق ۵۱ و ۶۳) و گل به خودی بازیکن حریف این نتیجه را برای تیم لوپتگی رقم زد. تیم ایتالیا هم با تک گل ایموبیله در خانه موفق به شکست رژیم صهیونیستی شد. دیدار تیم های مقدونیه و آلبانی هم با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسید. تیم اسپانیا با ۲۲ امتیاز صدرنشین است و ایتالیا با ۱۹ امتیاز در رده دوم قرار گرفته است. 

در گروه نهم تیم ترکیه با یک گل در خانه مقابل کرواسی به پیروزی ارزشمندی دست یافت و تیم ایسلند با دو گل مقابل اوکراین پیروز شد. تیم فنلاند هم با یک گل در خانه کوزوو به پیروزی رسید. در این گروه کرواسی و ایسلند به ترتیب با ۱۶ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده های اول دوم قرار گرفتند. تیم های ترکیه و اوکراین هم با ۱۴ امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند.

ویدیو: خلاصه بازی مولداوی - ولز

ویدیو: خلاصه بازی لیختن اشتاین - اسپانیا

۲۰۳۱