بیل در مورد محرومیت از بازی با صربستان: حتی قصد تکل زدن هم نداشتم!

بیل در مورد محرومیت از بازی با صربستان: حتی قصد تکل زدن هم نداشتم!

وبسایت رسمی برنامه نود - گرت بیل با دریافت کارت زرد دیدار مقابل ایرلند، بازی بعدی تیمش مقابل صربستان در مرحله مقدماتی جام جهانی را از دست داد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، روز جمعه تیم ملی ولز مقابل ایرلند در دوبلین به تساوی 0-0 دست یافت تا چهارمین تساوی متوالی ولزی ها در گروه D نیز ثبت شود و حالا آتها 4 امتیاز با صربستان صدرنشین فاصله دارند. بیل در مصاحبه با Sky Sports در مورد محرومیت از بازی با صربستان گفت:

من حتی برای تکل زدن هم نرفتم، سعی کردم خود را به سمت توپ پرت کرده و آن را وارد دروازه کنم و او به نوعی من را زد و با هم برخورد کردیم. راستش را بخواهید فکر نمی کنم این برخورد کارت زرد داشته باشد، اما داور این کار را کرد، پس چه کار می توانم بکنم؟

بیل در مورد تکل وحشتناک نیل تیلور که منجر به شکستگی پای شیموس کلمن، دفاع چپ ایرلندی تیم اورتون شد و با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد، گفت:

بدیهی است که هرگز چنین اتفاقی را برای هیچکس نمی خواهیم. نمی دانم مصدومیت او چقدر بد است، اما همه ما آرزوی بهبودی هرچه سریع تر برای او داریم.

در پایان بیل راجع به مسابقه نه چندان مهیج در ورزشگاه آویوا نیز افزود:

می دانستیم که آنها احتمالاً همینطور وارد میدان خواهند شد و کار با توپ را برای ما سخت خواهند کرد. در نیمه اول آنها قطعاً موفق به انجام این کار شدند، اما در نیمه دوم فکر می کنم بازی را خیلی خوب کنترل کردیم. چند موقعیت خوب خلق کردیم و فکر می کنم بدشانس بودیم که به گل نرسیدیم، اما گمان می کنم اگر به اینکه در 20 دقیقه پایانی با 10 نفر بازی کردیم و بازی 0-0 ماند توجه کنید، یک امتیاز هم نتیجه بدی نباشد. اما مشخصاً از اینکه نتوانستیم پیروز شویم ناراحت هستیم. همه ما آنجا سخت کار کردیم و این تنها کاری بود که می توانستیم انجام دهیم.

1771