پیش بازی پالرمو-میلان؛ به دنبال کسب پیروزی و ماندن در کورس صدرنشینی

پیش بازی پالرمو-میلان؛ به دنبال کسب پیروزی و ماندن در کورس صدرنشینی

وبسایت رسمی برنامه نود - عصر یکشنبه و از هفته دوازدهم  سری آ ایتالیا ، میلان در خانه پالرمو به میدان خواهد رفت.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود، این بازی از هفته دوازدهم سری آ و از ساعت 17:30 سه‌شنبه و در ورزشگاه رنزو باربرا برگزار خواهد شد. ضمن اینکه قضاوت این بازی بر عهده پائولو سیلویو مازولنی خواهد بود.

شاگردان مونتلا در حالی پای به این بازی می‌گذارند که پیش از آغاز این هفته، با 4 امتیاز اختلاف نسبت به یوونتوس در جایگاه سوم جدول رده‌بندی قرار داشتند و به دنبال این خواهند بود که با کسب 3 امتیاز این بازی، خود را در نبرد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان حفظ کنند. میلان در این بازی کالابریا، برتولاچی و مونتولیوو را در اختیار ندارد. از سوی دیگر گابریل پالتا از محرومیت بازگشته است و برای حضور در ترکیب اصلی با گوستاوو گومز رقابت خواهد کرد. درعین حال، ماتی فرناندز به این بازی خواهد رسید اما احتمالا کار را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

در سوی دیگر میدان اما پالرمو در شرایطی با میلان رو در رو خواهد شد که در 6 بازی اخیر خود تنها یک امتیاز کسب کرده و در رده نوزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد. آن‌ها در این بازی جیانکارلو گونزالس و الکساندر تروخوفسکی را در اختیار ندارند. ضمن اینکه آندره‌آ ریسپولی، از معدود بازیکنان خوب فصل پالرمو هم به خاطر مصدومیت مدتی برای این تیم به میدان نخواهد رفت. به نظر می‌رسد زامپارینی به زودی صبرش را نسبت به دی زربی هم از دست بدهد، مگر اینکه این مربی نتیجه خوبی مقابل میلان کسب کند.

ترکیب احتمالی دو تیم

نکات آماری بازی

میلان 3 بازی آخر خود مقابل پالرمو را با زدن حداقل 2 گل پیروز شده است.پالرمو 4 بازی آخر خود در سری آ را شکست خورده است.پالرمو تنها تیمی در 5 لیگ معتبر اروپاست که تمام بازی‌های خانگی خود را شکست خورده است.میلان در 6 بازی از 8 بازی آخر لیگش پیروز بوده است.میلان با ثبت 5 کلین شیت در سری آ پیشتاز است.میلان 13 گل از 17 گل اخیرش را در نیمه دوم به ثمر رسانده است.تنها 4 بازیکن پالرمو در فصل جاری گلزنی کرده اند که پس از امپولی بدترین آمار در این زمینه را دارد.پیش بینی نتیجه بازی

1405