پیش بازی کیوو - میلان؛ مبارزه برای ماندن در جمع مدعیان

پیش بازی کیوو - میلان؛ مبارزه برای ماندن در جمع مدعیان

وبسایت رسمی برنامه نود - در جدالی حساس از هفته هشتم سری آ ایتالیا، تیم های پنجم و ششم جدول رو در روی هم قرار می گیرند.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، این دیدار در شرایطی به میزبانی کیوو در ورزشگاه مارک آنتونیو در شهر ورونا برگزار می شود که دو تیم از 7 بازی گذشته خود 13 امتیاز کسب کرده اند و فردا هر تیمی پیروز شود می تواند با حاشیه امنیت مناسبی حداقل مکان پنجم جدول را تصاحب کند.

تیم فوتبال کیوو ملقب به خرهای پرنده در هفته های اخیر علی رغم باخت دو هفته پیش برابر ناپولی که از مدعیان این فصل به حساب می آید، سه پیروزی کسب کرده است و در آن سوی میدان میلان پس از شروعی بد با مونتلا در هفته های اخیر 10 امتیاز به دست آورده تا با امیدواری به ادامه راه بنگرد. میزبان تقریبا با ترکیب کامل پای به این بازی می گذارد و به جز کاچیاتوره همه بازیکنانش را در اختیار دارد. اما روسونری با لشکری از مصدومان مواجه است. مصدومیت برتولاچی، زاپاتا، فرناندز و آنتونلی مونتلا را به شدت تحت فشار قرار داده بود و بازی های ملی خبری بدتر از این نمی توانست برای میلان داشته باشد؛ مصدومیت مونتولیوو! حالا مونتلا مجبور است ترکیب تیمش را تغییر بدهد چرا که نبود این بازیکنان کلیدی قطعا روی بازی این تیم تاثیر خواهد گذاشت.

تقابل اندیشه های رولاند ماران و وینچنزو مونتلا وقتی جذاب می شود که بدانیم هر دو مربی میل به ارائه بازی هجومی دارند و بر خلاف علاقه باشگاه های ایتالیایی به بازی با تک مهاجم، مونتلا اکثرا با سه مهاجم و هم تایش در تیم کیوو با دو مهاجم به میدان می روند. میلان در 7 بازی گذشته 12 گل و کیوو 9 گل به ثمر رسانده اند. اما 6 جدال آخر دو تیم سه بار با پیروزی تیم میلان سه بار با تساوی همراه بود که هر سه بار نیز این تساوی ها گلی در بر نداشته است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آمار و نکات کلیدی بازی:

* میلان در 7 بازی آخر خود برابر کیوو هرگز گلی دریافت نکرده است.

* میلان 19 بازی است که به کیوو نباخته است. جالب اینجاست که کیوو در هر سه بازی اخیر خانگی خود مقابل میلان به پیروزی نرسیده است.

* خرهای پرنده 11 بازی خانگی اخیر خود در سری آ را بدون شکست پشت سر گذاشته اند.

نتایج 6 بازی اخیر دو تیم:

پیش بینی وبسایت معتبر www.Whoscored.com:

1313