پیش بازی جنوا – میلان؛ میلان در پی گرفتن جایگاه بانوی پیر

پیش بازی جنوا – میلان؛ میلان در پی گرفتن جایگاه بانوی پیر

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم میلان و جنوا در شرایطی متفاوت به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش وبسایت نود، شاگردان مونتلا پس از پیروزی روحیه بخش مقابل صدر نشین یوونتوس در هفته نهم رقابت‌های سری آ در حالی به مصاف تیم دوازدهم جدول لیگ ایتالیا خواهد رفت که با 19 امتیاز و 2 امتیاز کمتر نسبت به یووه صدر نشین، خط و نشان سختی را برای بانوی پیر کشیده اند. در سوی مقابل جنوا که حال و روز خوبی ندارد در نبرد ابتدای هفته مقابل سامپدوریا با حساب 2-1 شکست خورد تا با روحیه نه چندان مناسبی به مصاف روسونری ها برود.

میلان با مربیگری ستاره سال‌های نه چندان دور رم -وینچنزو مونتلا- موفق شده است نتایج خوبی در این فصل کسب کند و با امتیاز برابر با رم در رده سوم لیگ ایتالیا قرار گرفته است. در 6 نبرد پیشین این دو تیم، جنوا با کمال تعجب 3 دیدار را مقابل میلان با برد پشت سر گذاشته است و میلان تنها موفق شده است دو برد در این 6 دیدار به دست آورد، با این حال روسونری‌ها دیدار آخر خود مقابل جنوا را با گل‌های هوندا و باکا با برد 2-1 پشت سر گذاشته‌اند. مونتلا برای این دیدار آنتونلی، مونتولیوو، کالابریا، فرناندز و برتولاچی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و به نظر می‌رسد این مربی با هوش بدون هیچ تغییری نسبت به بازی مقابل یوونتوس پا به این دیدار بگذارد. در سوی مقابل جنوا تنها سرج گاکپه را را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و به نظر می‌رسد پاوالتی که در دربی مقابل سامپدوریا برای دقایقی برای جنوا به میدان رفته بود نیز برای این دیدار آمادگی کاملی نخواهد داشت.

ترکیب احتمالی دو تیم:

نکات آماری مرتبط با این دیدار:

جنوا 3 دیدار آخر خانگی اش را با تساوی پشت سر گذاشته است، علاوه بر آن، جنوا نیمه نخست این 3 دیدار را نیز با تساوی به پایان رسانده است.

جنوا در 7 دیدار از 8 دیدار آخر خانگی خود مقابل میلان کمتر از 3 گل دریافت کرده است، علاوه بر آن در 3 دیدار آخر خانگی جنوا، کمتر از 3 گل به ثمر رسیده است.

میلان با مربیگری وینچنزو مونتلا موفق شده است 5 دیدار از 6 دیدار آخر خود را در سری آ با پیروزی پشت سر بگذارد.

میلان در 22 دیدار آخر خود مقابل جنوا، 12 برد، 5 تساوی و 5 شکست را تجربه کرده است.

پیش بینی سایت Whoscored:

1899