لوکاتلی مبهوت از گلزنی به بوفون؛ هنوز نمی توانم باور کنم که به بوفون گل زدم

لوکاتلی مبهوت از گلزنی به بوفون؛ هنوز نمی توانم باور کنم که به بوفون گل زدم

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره جوان میلان که با گلزنی برابر یوونتوس پیروزی را برای روسونری به ارمغان آورد، هنوز گلزنی به بوفون افسانه ای را باور ندارد.

به گزارش وب سایت نود، مانوئل لوکاتلی در هفته نهم سری آ ایتالیا برابر یوونتوس تک گل پیروزی بخش میلان را وارد دروازه حریف کرد تا به عنوان چهره برتر این دیدار شناخته شود.

در این بازی که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد، یوونتوس در نیمه اول توسط میرالم پیانیچ به گل رسید که این گل توسط داور مسابقه پذیرفته نشد. بازیکنان یوونتوس به این تصمیم داور اعتراض داشتند. دقیقه 65 بالاخره قفل دروازه ها شکست و لوکاتلی 18 ساله موفق شد تک گل پیروزی بخش تیمش را وارد دروازه یوونتوس کند.

مانوئل لوکاتلی پس از پایان بازی در گفتگو با Mediaset Premium ضمن ابراز خوشحالی بیش از حد خود به خاطر گلزنی به جیانلوئیجی بوفون، این گل را به خانواده خود و مدیر باشگاه یعنی سیلیو برلوسکونی تقدیم کرد. وی درباره این بازی گفت:

هنوز باور نمی شود که گل میلان را من زدم. امروز به بهترین دروازه جهان گل زدم و با این پیروزی به دو امتیازی صدر جدول رسیدیم. این گل متعلق به همه است؛ خانواده، پدر بزرگ و مادر بزرگ، و همه خویشاوندی که همگی طرفدار یوونتوس هستند اما امروز به خاطر از میلان حمایت می کردند. من خیلی خوش شانس هستم. باید همین رویه و البته باثبات و محکم کارم را ادامه دهم. این گل را به مدیر باشگاه یعنی سیلویو برلوسکونی تقدیم می کنم زیرا او مرا با این سن کم به تیم اصلی باشگاه آورد. ما امروز یک نبرد را بردیم نه کل جنگ را. باید در همه بازیها همین طور خوب بازی کنیم و به هدف خود برسیم.

2081