دورتموند 1-1 هرتا برلین؛ تقسیم امتیازات و ناکامی دیگری برای توخل

دورتموند 1-1 هرتا برلین؛ تقسیم امتیازات و ناکامی دیگری برای توخل

وبسایت رسمی برنامه نود - در دیدار آغازین هفته هفتم بوندس لیگا دورتموند در زیگنال ایدونا پارک میزبان هرتابرلین بود.به گزارش وبسایت نود، دورتموند در حالی به مصاف هرتابرلین می رفت که بازی قبلی خود مقابل بایر لورکوزن را با شکست پشت سرگذاشته بود و برای زیاد نشدن فاصله اش با بایرن مونیخ به امتیازات بازی با هرتا چشم دوخته بود. بازی در نیمه اول با برتری کامل دورتموند همراه بود اما بازیکنان این تیم در خلق موقعیت های گل موفق عمل نمی کردند که دلیل آن را می توان پرس شدید و دفاع همه جانبه هرتا برلین دانست. اولین موقعیت جدی دورتموند در این نیمه قبل از دقیقه 10 خلق شد اما امره مور سانتر ارسالی پولیشیچ را از مقابل دروازه به بیرون زد. \

نیمه دوم هم با برتری دورتموند آغاز شد و پس از آنکه مور و اوبامیانگ فرصت های بدست آمده را از دست دادند، والنتین اشتوکر برخلاف جریان بازی دروازه دورتموند را باز کرد. پس از این گل شدت حملات دورتموند فزونی یافت و اوبامیانگ در این بین بهترین موقعیت را برای زدن گل مساوی از دست داد. دقیقه 75 دارو برخورد توپ به دست اشتوکر را پنالتی تشخیص داد اما ضربه پنالتی اوبامیانگ را یارشتاین به خوبی مهار کرد. دقیقه 80 سرانجام پس خراب کردن چند موقعیت اوبامیانگ موفق شد گل مساوی را به ثمر برساند. دقیقه 84 داور، امره مور را به خاطر ضربه زدن به سینه لانگکمپ از بازی اخراج کرد. دقیقه 90 والنتین اشتوکر بخاطر تکل شدید روی پای گینتر کارت قرمز را مقابل دیدگان خود دید و دو تیم 10 نفره شدند.

شرح گل ها

دقیقه 51 (والنتین اشتوکر): پاس پشت پای زیبای ایبیشویچ پشت سر مدافعین دورتموند به اشتوکر رسید و ضربه او از کنار دستان بورکی وارد دروازه شد.دقیقه80 (اوبامیانگ): ارسال زمینی دمبله مقابل دروازه خالی هرتا برلین به اوبامیانگ رسید و او به راحتی گل مساوی را به ثمر رساند.

ترکیب دو تیم و آمار بازی 

7899