پایان 12 ساعت حمله؛ پیراهن پیکه آستین بلند بود

پایان 12 ساعت حمله؛ پیراهن پیکه آستین بلند بود

وبسایت رسمی برنامه نود - پیراهن متفاوت پیکه در دیدار اسپانیا برابر آلبانی و نبودن پرچم اسپانیا روی آستین های این بازیکن باعث شد تا رسانه های اسپانیای به او حمله کنند.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، جرارد پیکه که به علت حواشی موجود بین او و پایتخت نشینان مادریدی همواره کانون توجه بوده است، دیشب نیز از این قاعده مستثنی نبود. او که به علت عضویت در تیم بارسلونا که متعلق به ایالت جدایی طلب کاتالونیاست، پیراهنی پوشیده بود که فاقد پرچم اسپانیا بود، توسط رسانه ها مورد حمله قرار گرفت. این در حالی بود که خود او پس از بازی با حالتی ناراحت به خبرنگاران گفت:

پس از جام جهانی ۲۰۱۸ از تیم ملی خداحافظی خواهم کرد. احساس می‌کنم تمام این مسائل از پیش برنامه‌ریزی شده‌اند چراکه در غیر این صورت به این سرعت مورد توجه قرار نمی‌گرفت. من همیشه تمام تلاشم را برای تیم ملی انجام می‌دهم ولی برخی از افراد دوست ندارند در تیم ملی حضور داشته باشم.

گفتنی است در حالی که جرارد پیکه به خاطر تمایلش به جدایی کاتالن از اسپانیا مدت زیادی توسط هواداران اسپانیا هو می‌شد، امروز عکس هایی از لباس وی در اختیار رسانه ها قرار گرفت که نشان می داد حرف پیکه کاملا درست است. او مجبور شده بود آستین های بلند پیراهنش را قیچی کند و پیراهن اصلی هم فاقد پرچم اسپانیا بوده است. در زیر عکس های این پیراهن را مشاهده می کنید.

1313