واکنش جرارد پیکه به دو خبر بازنشستگی‌اش و بازگشتش به تیم ملی اسپانیا!

واکنش جرارد پیکه به دو خبر بازنشستگی‌اش و بازگشتش به تیم ملی اسپانیا!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا که هم اکنون در جمع آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون سال‌های پایانی دوران بازی حرفه‌ای خود را می‌گذراند، معتقد است که احتمال بازگشت او به لاروخا وجود ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، خبرها و شایعات اخیر حاکی از این موضوع بود که جرارد پیکه، بازیکن فعلی باشگاه بارسلونا و مدافع سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا ممکن است در مسابقات جام جهانی 2022 در کشور قطر، بار دیگر برای تیم ملی فوتبال اسپانیا به میدان رفته و بازی کند. با این اوصاف، پیکه این احتمال را رد کرد و در واکنش به این خبر گفت: "به احتمال نود و نُه درصد دیگر به تیم ملی بازنخواهم گشت."

مدافع میانی کاتالان‌ها در سال 2018 میلادی با انجام یکصد و دو بازی و کسب دو عنوان مهم، از تیم ملی فوتبال کشورش اسپانیا خداحافظی کرده و بازنشسته شد. پیکه تصمیم گرفت که روی بازی حرفه‌ای خود در باشگاهش بارسلونا تمرکز کند و هم‌چنان به عنوان یک بازیکن کلیدی برای بلوگرانا باقی مانده است.

هم‌چنین جرارد پیکه اعلام کرد که فعلاً به طور کامل بازنشسته نمی‌شود. طبق این گزارش، جرارد پیکه در ادامه صحبت‌های خود در واکنش به موضوع بازنشستگی خود از بازی حرفه‌ای فوتبال گفت: "نه؛ خیلی دور از ذهن است. وضعیت فعلی من سال‌های دیگری را به من فرصت می‌دهد تا در مسابقات شرکت کنم."

جرارد پیکه در حال حاضر سی و پنج سال سن دارد و قرارداد او با باشگاه کاتالانی تا سال 2024 میلادی اعتبار دارد. به نظر می‌رسد که این مدافع اسپانیایی می‌خواهد حداقل به توافق فعلی خود با باشگاه بارسلونا عمل کند.

این مدافع میانی در رقابت‌های فصل جاری تا کنون سی و هشت بازی برای بارسلونا انجام داده و سه گل نیز به ثمر رسانده است. پیکه زیر نظر ژاوی هرناندز یک بازیکن کلیدی برای بلوگرانا باقی مانده است.

9404