ژاوی: تیم ملی کاتالونیا می توانست جزو 10 یا 15 تیم برتر جهان باشد

ژاوی: تیم ملی کاتالونیا می توانست جزو 10 یا 15 تیم برتر جهان باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - ژاوی هرناندز می گوید که اگر کاتالونیا از سوی فیفا اجازه حضور در رقابت های بین المللی را پیدا می کرد، می توانست جزو 10 یا 15 تیم برتر جهان باشد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، این منطقه در شمال شرقی اسپانیا در ماه سپتامبر بعدی برای استقلال خود از این کشور یک همه پرسی انجام خواهد داد که به معنی آن است که آنها می توانند به عنوان عضو جدیدی از بدنه حاکم بر جهان فوتبال شناخته شوند.

ژاوی، هافبک کاتالونیایی تیم السد قطر در مصاحبه اخیر خود که پس از تساوی 3-3 مقابل تونس انجام شد، گفت:

تیم ملی کاتالونیا می توانست در میان 10 یا 15 تیم برتر جهان قرار بگیرد. این تیم ملی بازتاب دهنده واقعی سطحی است که در حال حاضر می توانید در ورزش کاتالان پیدا کنید. هیچ شکی وجود ندارد که ما در برخی تخصص های مختلف دارای قدرت هستیم.

ژاوی 36 ساله تاکنون 12 بازی برای تیم ملی کاتالونیا انجام داده است، و حالا احتمال هدایت این تیم در آینده را رد نمی کند:

هرگز نمی دانید. هیچوقت نمی توانید دری را ببندید. برای پیش بینی کردن خیلی زود است اما این یکی از ایده هاست که برای مربیگری به خانه بیایم. اینجا خانه من است و خیلی احساس راحتی می کنم. هر زمان که به خانه برمی گردم احساس خوشحالی می کنم و اینکه برای تیم ملی بازی کنم، منبع افتخار واقعی است. ما در تونس مقابل تیم بزرگی قرار گرفتیم و آنها در سطحی عالی بودند. ما فوتبال خود را به نمایش گذاشتیم، مثل همیشه هجومی بودیم، و از داشتن توپ لذت می بردیم و به دنبال سرگرمی بودیم. به طور خلاصه، آنچه واقعاً از آن ماست، چیزی است که از مربیانی چون یوهان کرویف و پپ گواردیولا یاد گرفته ایم.

1771