سرمربی آرژانتین: با غیبت مسی کنار آمده ایم

سرمربی آرژانتین: با غیبت مسی کنار آمده ایم

وبسایت رسمی برنامه نود - ادگاردو بائوزا سرمربی تیم ملی آرژانتین می گوید که تیمش به نحوی با غیبت لیونل مسی طی دو بازی آتی مقابل پرو و پاراگوئه کنار می آید.

به گزارش وبسایت نود، لیونل مسی در بازی بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید، دچار مصدومیت شد و به مدت 3 هفته به دور از میادین خواهد بود. ادگاردو بائوزا سرمربی آرژانتین نگاه ویژه ای به آنخل دی ماریا، پائولو دیبالا، سرخیو آگوئرو و گونزالو هیگواین در غیاب ابر ستاره تیمش یعنی لیونل مسی خواهد داشت. سرمربی آلبی سلسته می گوید:

غیبت بهترین بازیکن تیم یک چالش برای ما خواهد بود. چالشی برای کل تیم! به هر حال این اتفاقی است که افتاده و امیدوارم که او به زودی برگردد تا در بازی های ماه آینده مقابل برزیل و کلمبیا از وجودش استفاده کنیم. آن چه که مد نظر ما بود، در تیم پیاده شده و آماده بازی کردن بدون مسی هستیم.

بائوزا درباره غیبت لوکاس بیلیا هافبک لاتزیو در اردوی اخیر تیم ملی آرژانتین نیز می گوید:

در غیاب بیلیا، شاید بهترین گزینه برای جایگزینی اش، ماتیاس کرانِویتر باشد. او کم و بیش به بیلیا شباهت دارد. درباره دیبالا هم باید بگویم که او از موقعیت خویش در تیم مطلع است. دیبالا در جناح راست بازی خواهد کرد یعنی همان پستی که در ابتدای دوران حضورش در فوتبال ایتالیا و تیم پالرمو بازی می کرد. این پست برای دیبالا ناآشنا نیست. اگر او نخواهد به عنوان بال بازی کند، این آزادی عمل را خواهد داشت که به فضاهای مناسب و خالی برود. پرو از قدرت خوبی در گردش توپ برخوردار است و ما حمله خواهیم کرد.

غیبت مسی باعث شده تا فرصت مناسبی برای آنخل کوریا ستاره 21 ساله اتلتیکو مادرید فراهم شود که در ترکیب تیم ملی کشورش به میدان برود. کوریا قول داده که جانشینی مناسب برای مسی در تیم ملی باشد. یکی از اخبار جالب پیرامون تیم ملی آرژانتین طی روزهای اخیر، افشای این حقیقت بوده که آنخل دی ماریا، گونزالو هیگواین و خاویر ماسکرانو مدتی قبل، تصمیم گرفته بودند از تیم ملی خداحافظی کنند ولی فعلاً از تصمیم خود منصرف شدند.

دی ماریا فاش ساخته که پس از باخت در فینال کوپا آمریکا در تابستان اخیر، تصمیم به خداحافظی از تیم ملی گرفت و حتی تصمیم به مشورت با یک روان پزشک گرفت. دی ماریا 28 ساله در این باره می گوید:

اگر یک بار دیگر در فینال یک تورنمنت ببازیم، از تیم ملی خداحافظی خواهم کرد!

گفتنی است که طبق اعلام رسمی ترکیب تیم ملی آرژانتین، زوج خط حمله این تیم را گونزالو هیگواین و سرخیو آگوئرو تشکیل خواهند داد.

4464