رسمی: ادگاردو بائوزا از سرمربیگری تیم ملی آرژانتین برکنار شد

رسمی: ادگاردو بائوزا از سرمربیگری تیم ملی آرژانتین برکنار شد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از نتایج ضعیفی که به همراه این تیم کسب کرد توسط فدراسیون فوتبال آرژانتین اخراج شد.

به گزارش وبسایت نود، ادگاردو بائوزا تنها در 8 دیدار از رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 هدایت آرژانتین را بر عهده داشت اما تنها 3 دیدار از این دیدارها را با پیروزی پشت سر گذاشت تا آلبی سلسته در رتبه پنجم مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 در منطقه آمریکای جنوبی قرار بگیرد. بدین ترتیب فدراسیون فوتبال آرژانتین با این سرمربی قطع همکاری کرد و رئیس تازه منصوب شده فدراسیون فوتبال آرژانتین، کلودیو تاپیا در این خصوص اعلام کرد:

به صورت توافقی با بائوزا قطع رابطه کردیم.

تیم ملی آرژانتین وضعیت خوبی در رقابت های انتخابی جام جهانی ندارد و در صورتیکه در نهایت در رتبه پنجم این مسابقات کار خود را در رقابت های انتخابی به پایان ببرد باید با نماینده اقیانوسیه برای دیدار پلی آف دیدار کند. کاپیتان تیم ملی آرژانتین که به دلیل آنچه توهین به داور اعلام شده است 4 جلسه از همراهی این تیم محروم خواهد بود تا شرایط این تیم در دیدارهای پیش رو نیز دشوارتر باشد. ادگاردو بائوزا در ماه آگوست جانشین تاتا مارتینویی شد که پس از رقابت های کوپا آمریکا سنتناریو از سمت خود استعفا کرده بود.

از خورخه سمپائولی به عنوان محتمل ترین گزینه برای جانشینی بائوزا نام برده می شود هرچند که این مربی در باشگاه سویا شرایط خوبی دارد و در حال حاضر با این تیم در رتبه چهارم جدول رده بندی لالیگا قرار دارد. با این وجود علاقه او برای مربیگری لیونل مسی می تواند عاملی باشد تا وی هدایت آلبی سلسته را بپذیرد.

1899