مقدماتی جام‌جهانی 2018/ رویای آرژانتین، سد کلمبیا

مقدماتی جام‌جهانی 2018/ رویای آرژانتین، سد کلمبیا

در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی در آمریکای‌جنوبی، آرژانتین یک فرصت دیگر برای بهبود اوضاعش دارد.

 به گزارش کاپ، هفته دوازدهم رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 در آمریکای‌جنوبی، جدالی به بزرگی نبرد خانگی آرژانتین مقابل کلمبیا را فرارروی علاقه‌مندان به فوتبال قرار می‌دهد.

در این بازی ساعت 3 بامداد فردا، آرژانتین پس از شکست 3 بر صفر در خانه برزیل یکی از آخرین فرصت‌ها برای ارتقا رتبه و سروسامان دادن به اوضاع آشفته‌اش را دارد اما کلمبیا هیچ وقت نردبان خوبی برای رسیدن به آرزوها نبوده است.

 در حال حاضر آرژانتین 16 امتیازی در رده ششم گروه 10 تیمی قرار دارد و اگر ارتقا درجه پیدا نکند، جام‌جهانی برای اولین بار از سال 1970 بدون این تیم انجام می‌شود. برای رخ ندادن این اتفاق بائوزا ، سرمربی تیم کار دشواری دارد چون هر اندازه خط حمله تیم قوی است، دفاعش چندان خوب نیست. غنای خط حمله باعث شده بازیکنی مثل سرخیو آگوئرو دخیره‌نشین مسی و ایگواین شود. کلمبیا هم برای این بازی دست و پا بسته نیست. بازگشت فالکائو بهترین خبر برای پکرمن، سرمربی آرژانتینی این تیم است؛ کسی که در صورت حضور در میدان حسابی مدافعانی مثل بیلیا را آزار خواهد داد.علاوه بر خامس رودریگس هم یک تهدید واقعی برای تیم مسی محسوب می‌شود.

برزیل و یک پیروزی دیگر

 تیم پیروز «تیته» برای برتری در بازی ساعت 5:45 دقیقه بامداد فردا درخانه پرو نقشه‌های زیادی در سر دارد. پیروزی مقابل آرژانتین، اعتماد به نفس تیم را به حد نهایت رسانده و حفظ رکورد جالب سرمربی جدید در کسب پیروزی‌های متوالی منوط به تداوم درخشش نیمار به عنوان تک ستاره تیم است. برزیل 24 امتیازی مقتدرانه در صدر جدول قرار دارد اما پرو که آخرین بار سال 1982 در جام‌جهانی دیده شد با 14 امتیاز در رده هشتم امید چندانی برای صعود ندارد. البته بازی در زمین تیم سفیدپوش به دلیل شرایط خاص جوی همیشه دردسرهای خاص خود را دارد، با این حال برزیل آماده، توان انجام هر کاری را دارد.

 سایر بازی‌ها منطقه آمریکای‌جنوبی 

بولیوی- پاراگوئه (23:30)، اکوادور- ونزوئلا (00:30)، شیلی- اروگوئه (3:00)،