رئیس باشگاه اتلتیکو مادرید میگوید ورزشگاه جدید این تیم برای فصل 2018-2017 لالیگا آماده خواهد بود.
به گزارش کاپ، باشگاه اتلتیکومادرید که در حال حاضر در ورزشگاه ویسنته کالدرون به میدان می رود، از فصل آینده در ورزشگاه 70 هزار نفری «لاپینیتا» بازی خواهد کرد.
سرزو، رئیس باشگاه در این خصوص گفت: ما در حال کار بر روی ورزشگاه هستیم و ورزشگاه برای سال آینده آماده خواهد بود.













