فردیناند: نیمکت نشینی رونی، برایش مفید خواهد بود

فردیناند: نیمکت نشینی رونی، برایش مفید خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - ریو فردیناند معتقد است نیمکت نشینی رونی در منچستریونایتد می‌تواند در درازمدت برای این بازیکن مفید باشد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از منچستر ایونینگ نیوز، وین رونی در بازی اخیر تیمش مقابل لستر، نیمکت نشین بود و گزارش‌های معتبری در مورد اینکه در بازی‌های آتی لیگ هم در ترکیب اصلی نخواهد بود منتشرشده است. با این‌حال فردیناند معتقد است این موضوع تأثیر مثبتی روی آینده رونی خواهد داشت. وی در این باره گفت:

 شاید رونی در حال حاضر این‌طور فکر نکند، اما در درازمدت خواهد دید که این بهترین اتفاق ممکن برایش بوده است. من میدانم او الآن چه احساسی دارد. زمانی که در منچستریونایتد بودم چنین تجربه‌ای داشتم اما با تمرکز و تلاش توانستم قوی‌تر از قبل برگردم. این شرایط مناسبی برای وین است تا بتواند خود را بازیابی کند. او باید بخشی از سبک زندگی خود را تغییر دهد. مطمئنم او می‌تواند به لحاظ ذهنی و فیزیکی تجدیدقوا کند و قوی‌تر از قبل بازگردد.

وی ادامه داد:

مطمئنا وین به‌سادگی این مسئله را نخواهد پذیرفت. او می‌خواهد به دیگران ثابت کند که در موردش زود قضاوت کرده‌اند. به نظرم اینکه خیلی‌ها او را در 30 سالگی تمام‌شده می‌دانند، مضحک است. او می‌داند که به‌زودی شرایط عوض خواهد شد و در انتها وضعیت خیلی بهتری نسبت به حالا خواهد داشت.

گفتنی است طبق گزارش‌های منتشرشده، وین رونی در بازی این هفته تیمش در لیگ اروپا مقابل زوریا اوکراین فیکس خواهد بود

1405