گواردیولا: منچسترسیتی اجازه بد بازی کردن را دارد!

گواردیولا:  منچسترسیتی اجازه بد بازی کردن را دارد!

سرمربی منچسترسیتی از فرهنگ غلط موجود در فوتبال گله‌مند است.

 به گزارش کاپ، پپ گواردیولا، سرمربی موفق منچسترسیتی ضمن انتقاد از فرهنگ موجود در فوتبال علیه مربیان، ادعا کرد رحیم استرلینگ، مهاجم تیمش باید در محوطه جریمه قدرتمند‌تر ظاهر شود.

 او در این باره گفت: رحیم در نیمه دوم بازی اخیر ما در لیگ برتر مدام بهتر و بهتر شد اما به نظرم باید مقابل دروازه رقبا و درون محدوده 18 قدم با قدرت بیش‌تری به توپ ضربه بزند. او در هر بازی 2، 3 موقعیت گل به وجود می‌آورد و تمرکز کافی برای استفاده از شانس‌ها را دارد. گل این هفته رحیم فوق‌العاده بود. این مهاجم با تکنیک و شخصیت بازی‌اش عصای دست ماست. 

 سرمربی سابق بارسلونا درباره توقعات بالا از مربیان اظهار داشت: مردم برای مربیان احترامی قائل نیستند. کافی است در 3، 4 بازی شکست بخوریم تا زمین و زمان علیه ما شود. اینجا همه منتظر شکست ما هستند، نه پیروزیمان اما گاهی اوقات شکست چشم شما را به روی حقایق بازی می‌کند و موجب رشدتان می‌شود.بازیکنان امروزه در شبکه‌های اجتماعی به هوداران نزدیک هستند و از آن‌ها بار خورد می‌گیرند. وظیفه ما مربیان است که ثابت کنیم آن‌ها را دوست داریم. از کسب 18 امتیاز از 6 بازی راضی هستم اما تازه در ماه سپتامبر قرار داریم و بازی‌های دشواری پیش روی ما قرار دارد. اگر این آمادگی بازیکنان را در ماه می و یک هفته قبل از پایان فصل ببینیم، خیلی خوشحال‌تر خواهم بود! 

 او در ادامه اضافه کرد: بازیکنان من می‌توانند بد بازی کنند و پیروز شوند چون اگر تحت هر شرایطی نبرید، اخراج می‌شوید و به خانه می‌روید. بازیکنان زندگی خود را وقف فوتبال کرده‌اند و یک حرفه‌ای تمام‌عیار نشان داده‌اند. باید بهتر و بهتر شویم. بازیکنان من ازهمان ابتدای فصل و در اولین تمرین سختکوشی و استعدادشان را نشان داده‌اند.