اعتماد پپ گواردیولا به رحیم استرلینگ در دیدارهای حساس

اعتماد پپ گواردیولا به رحیم استرلینگ در دیدارهای حساس

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا بار دیگر با قرار دادن رحیم استرلینگ در ترکیب اصلی، ثابت کرد که به این وینگر تکنیکی اعتماد دارد. 

به گزارش فوتبالی، دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم چلسی و منچسترسیتی از ساعت 23:3 آغاز شده است و پپ گواردیولا یک تغییر جالب در ترکیب اصلی خود داده است. سرمربی سابق بایرن مونیخ و بارسلونا از رودری و فرناندینیو دو هافبک دفاعی خود استفاده نکرده و رحیم استرلینگ را به میدان فرستاده است. رحیم استرلینگ در این فصل، اصلا جایگاه ثابتی در ترکیب پپ گواردیولا نداشته است.

وینگر سابق لیورپول در دو دیدار سیتیزن‌ها مقابل پاری سن ژرمن از روی نیمکت کار آغاز کرد. با این حال پپ پیش از شروع بازی به بی تی اسپورت گفت: "اگر می‌خواهید در فینال پیروز شوید، باید حمله کنید. البته دفاع کردن هم بسیار مهم است، اما روش ما حمله کردن است. به همه بازیکنان نیاز داریم. در نیمه دوم، مطمئنم که چیزهای متفاوتی نسبت به ابتدا خواهید دید."

البته پپ گواردیولا باید نگران این باشد که نبود یک هافبک دفاعی در مرکز میدان، باعث ایجاد فضا و آزادی عمل بیشتری برای تیمو ورنر در بین مدافعان منچسترسیتی خواهد شد و ممکن است که برتری عددی چلسی در یک سوم دفاعی سیتی، باعث ایجاد مشکلاتی برای پپ گواردیولا و شاگردانش شود.

4416