ستایش استرلینگ از پپ/ گواردیولا بهترین بازی را ازبازیکنان می‌گیرد

ستایش استرلینگ از پپ/  گواردیولا بهترین بازی را ازبازیکنان می‌گیرد

ستاره منچسترسیتی از نقش کلیدی سرمربی تیم در موفقیتش حرف زد.

به گزارش کاپ، رحیم استرلینگ، بازیکن موثر منچسترسیتی ادعا کرد پپ گواردیولا، نقشی بسیار کلیدی در بهبود کارایی و درخشش او در فصل جاری داشته است.

او در این باره گفت: «پپ تجربیات زیادی دارد، مدت زیادی با جوانان کار کرده، جام‌های فراوانی برده و می‌داند چگونه بهترین بازی را از بازیکنانش بگیرد. او نه فقط برای من بلکه برای کل تیم یک کمک بسیار بزرگی است. داشتن یک مربی که نه فقط با یک نفر بلکه با کل تیم صحبت می‌کند و به همه انرژی می‌دهد، خوشبختی بزرگی تلقی می‌شود. پپ بین همه بازیکنان اتحاد به وجود آورده  و انگار اصلا مهم نیست چه بازیکنانی روی نیمکت و چه افرادی به طور ثابت بازی می‌کنند. اینجا همه گرسنه موفقیت و دویدن و بازی برای او هستند.»

 استرلینگ درباره اهداف این فصلش هم چنین توضیحاتی داد: «نیامده‌ام تا خودنمایی کنم. قصدم، انجام بازی دلخواهم و در واقع بهترین نمایش ممکن است. این، بزرگ‌ترین هدفم تلقی می‌شود. مردم اظهارنظرهای خاص خود را دارند اما من می‌خواهم با انجام بهترین بازی‌های ممکن سرمربی را تحت تاثیر قرار دهم. می‌دانم اگر سخت تلاش کنم، شانس درخشش بیش‌تر را دارم. از سبک بازی‌ام و پیروزی‌های تیم لذت می‌برم. این فصل سخت‌ترین و بیش‌ترین تلاش‌های مرا می‌بینید.»