گواردیولا: تابستان شلوغی در انتظار منچسترسیتی است

گواردیولا: تابستان شلوغی در انتظار منچسترسیتی است

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی عنوان کرد که برخی از بازیکنان قصد رفتن از این باشگاه را دارند و نگه‌داشتن بازیکنان ناراضی کار مشکلی است. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته منچستریونایتد در مقابل لسترسیتی شکست خورد تا پپ گواردیولا به سومین قهرمانی‌اش در لیگ برتر با منچسترسیتی برسد. سیتیزن‌ها در روز هشتم خرداد ماه نیز در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف چلسی خواهند رفت. آن‌ها همچنین در ماه گذشته نیز موفق شدند با پیروزی 1-0 برابر تاتنهام، قهرمان لیگ کاپ شوند. 

به نقل از سایت گل، برخی از بازیکنان همچون رحیم استرلینگ و آیمریک لاپورته جزو بازیکنان برجسته منچسترسیتی در چند فصل اخیر بودند، اما در این فصل با مشکلاتی روبرو شدند. رحیم استرلینگ در نیم فصل دوم جایگاه خود را در ترکیب منچسترسیتی از دست داد و آیمریک لاپورته نیز کار سختی برای برگشت به ترکیب اصلی دارد. گواردیولا درباره رفتن احتمالی برخی از ستارگانش گفت: "بازیکنانی هستند که وضعیت تیم را درک می‎کنند و آن‌ را می‌پذیرند، برخی از بازیکنان نه. زمانی که آن‌ها این شرایط را قبول ندارند و به آن‌ها بازی نمی‌رسد، شما می‌توانید یک فصل آن‌ها را در تیم نگه دارید، بعد از آن باید فکر کنید. این بازیکنان نمی‌توانند در بلند مدت در خدمت ما باشند. ما با بازیکنان در پایان فصل صحبت خواهیم کرد و برای آینده تصمیم خواهیم گرفت."

4416