نیمار: من، مسی و سوارز فکر هم را می‌خوانیم

نیمار: من، مسی و سوارز فکر هم را می‌خوانیم

وبسایت رسمی برنامه نود - فوق ستاره برزیلی بارسلونا دلیل درخشش مثلث خط حمله این تیم را رابطه دوستانه آن ها در خارج از زمین می داند.

به گزارش وبسایت نود، نیمار پس از پیروزی 7-0 بارسلونا مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان که با درخشش مثلث MSN حاصل شد اذعان کرده دلیل تاثیرگذاری این مثلث به این خاطر است که آن ها یکدیگر را به خوبی می شناسند و از طرز فکر هم آگاه هستند.

در بازی مقابل سلتیک مسی موفق شد هت تریک کند، سوارز دو گل زد و نیمار چهار پاس گل داد و یک گل هم بثمر رساند.

نیمار پس از پیروزی 7-0 شب گذشته بارسلونا مقابل سلتیک به وبسایت گل گفت:

بازی خاصی برای من، مسی و سوارز بود چون برای نخستین بار در این فصل در کنار هم بازی کردیم و از عملکردمان هم خیلی راضی هستیم. هماهنگی ما به حدی رسیده که طرز فکر یکدیگر، دوندگی هایمان و جایگیری هایمان را می شناسیم. البته از این هم می توانیم بهتر کار کنیم. ارتباط و درک ما از یکدیگر در حال بهتر شدن است.

ما برای خودمان بازی نمی کنیم. هیچ کس به دنبال افتخار شخصی نیست. گلزنی همیشه خوب است اما اگر من گل بزنم، اگر لوئیز گل بزند و یا اگر لئو گل بزند اهمیتی ندارد. ما از ساختن گل برای یکدگر به اندازه گلزنی خودمان خوشحال می شویم.

رابط ما در خارج از زمین به درک ما از یکدیگر در زمین کمک کرده است. ما دوستان خوبی هستیم و فکر می کنم این در زمین مشخص است. فصل تازه شروع شده و می توانیم پیشرفت کنیم و به بارسا برای برای داشتن یک فصل بسیار موفق دیگر کمک کنیم.

2031