خشم بی‌سابقه لوئیز سوارز: اگر من را نمی‌خواهید، به خودم بگویید!

خشم بی‌سابقه لوئیز سوارز: اگر من را نمی‌خواهید، به خودم بگویید!

خبرگزاری فوتبالی - لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه ای در گفتگو به ال پایس به شایعاتی که در مورد قرار گرفتنش در لیست مازاد بارسلونا مطرح شده واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، اخیرا رسانه های نزدیک به باشگاه بارسلونا دعا کرده اند که سوارز در لیست فروش قرار دارد. این مهاجم گفت:"حرف و حدیث ها در مورد بازیکنان مازاد زیاد است اما هیچ کس به من نگفته که باید از تیم بروم. اگر باشگاه این را می خواهد، بهتر است که مستقیما با من صحبت کنند، نه این که اخباری را به روزنامه ها درز بدهند.  من صلاح باشگاه را می خواهم و دوست دارم بمانم اما اگر باشگاه حس می کند که باید جدا شوم، مشکلی نیست که با من صحبت کنند. من هنوز هیچ صحبتی با کومان نداشته ام. باشگاه اگر روی من حساب کند با تمام وجود در خدمت تیم خواهم بود. از ابتدا حمایت همه را حس کردم و این به من نیرو می دهد. مشکلی با پذیرش نقش نیمکت نشینی ندارم و در دوران فوتبالم همیشه به نظرات کادر فنی احترام گذاشته ام. رقابت خوب است و اگر مربی فکر می کند که باید نیمکت نشین شوم، مشکلی ندارم و سعی می کنم در هر نقشی به تیم کمک کنم. هنوز می توانم چیزهای زیادی در اختیار این باشگاه قرار بدهم."

وی در مورد شکست مقابل بایرن مونیخ هم صحبت کرد:" همه ما در این شکست مقصر بودیم. عادلانه نیست که فقط یک بازیکن مقصر دانسته شود. گاهی اوقات مسائل را شخصی می کنند اما به نظرم هیچ کس نمی تواند به تعهد من به بارسلونا شک کند. در بازی با بایرن مونیخ همه چیز بد پیش رفت و قطعا باید اشتباهاتمان را بررسی و تصحیح کنیم. یادم است که وقتی رئال مادرید مقابل آژاکس حذف شد، می گفتند که کروس تمام شده است و مودریچ باید بازنشسته شود یا این که راموس یک فاجعه است و به درد نمی خورد. سال بعدش اما همه آنها به بهترین بازیکنان تبدیل شدند و یک تیم اسطوره ای را تشکیل دادند. بعد از شکست همه مورد هجمه قرار می گیرند. بهتر است که صبر پیشه کنیم و گذشته را فراموش نکنیم. من دوست مسی هستم و به این مسئله افتخار می کنم. درون زمین اما هم تیمی هستیم و نه دوست اما بیرون از زمین با هم دوست هستیم و لئو شخصیت بی نظیری دارد که باعث افتخار من است که دوست او هستم."

4125