بایرن گواردیولا خسته کننده بود

بایرن گواردیولا خسته کننده بود

به گزارش "ورزش سه"، اشمایکل اذعان داشت که پیاده کردن فسلفه پپ در انگلیس سخت تر از دو تجربه قبلی او خواهد بود.

اشمایکل گفت: "از نظر من، دوران گواردیولا در بایرن خوب بود. او بایرن را تبدیل به تیم حوصله سر بری کرده بود. قبل از حضور پپ، بایرن موفق به کسب سه گانه شده بود و نمایشی تماشایی از خود ارائه می کرد. او بازیکنان زیادی را در ترکیب بایرن تغییر داد البته در مورد نتایج پپ در این تیم نمی توان صحبت کرد.

او با عملکردی بسیار خوب به انگلیس آمد. دوران حضور او در بارسلونا هم بسیار خوب بود و عملکرد فوق العاده از گواردیولا دیدیم. البته باید اذعان داشت که او خوش شانس هم بود که بازیکنانی در آن نسل بارسا بودند که با فلسفه او همخوانی داشتند.

اگر برای بسیاری از مربیان، ازجمله فرگوسن، هدف اصلی به ثمر رساندن گل های زیادی است، انگار تمایل اول پپ داشتن هر چه بیشتر مالکیت توپ در میدان است. او معتقد است که راه گلزنی از مالکیت توپ می گذرد. در منچسترسیتی، این موضوع بیشتر زیر ذره بین قرار خواهد گرفت. پپ در زمان هدایت بارسا، بازیکنان بسیار باهوشی را در اختیار داشت که قادر به پیاده سازی افکارش بودند. اما کار در لیگ برتر کاملا متفاوت است. در بعضی از مقاطع شما مجبور به انجام 12 بازی در ماه هستید و هیچ چیز در اینجا متوقف نمی شود".