آنری: بلژیک می تواند تاریخ ساز شود

آنری: بلژیک می تواند تاریخ ساز شود

وبسایت رسمی برنامه نود - اسطوره باشگاه آرسنال که چند روز پیش به عنوان دستیار روبرتو مارتینز انتخاب شد، معتقد است بلژیک می تواند تاریخ ساز شود.

به گزارش وب سایت نود، تیری آنری که به عنوان دستیار به کادر فنی تیم ملی بلژیک اضافه شده، باید با بازیکنانی نظیر ادن هازارد، کوین دی بروینه و روملو لوکاکو کار کند که بسیاری از کارشناسان این تیم را بهترین تیم چند سال اخیر فوتبال بلژیک می دانند. تیم فوتبال بلژیک در رقابت های یورو 2016 نیز حضور داشت که با هدایت مارک ویلموتس در مرحله یک چهارم نهایی برابر ولز شگفتی ساز شکست خورد و از گردونه این رقابتها حذف شد. پس از یورو و جدایی مارک ویلموتس از تیم ملی بلژیک، روبرتو مارتینز به عنوان سرمربی و تیری آنری هم دستیار وی انتخاب شد. آنری در مورد تیم ملی بلژیک در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:

واقعاً چالش هیجان انگیزی برای من است، اما یکی از چیزهایی که باید روی آن کار کنیم اینست که باید ذهنیت تیم را به سمتی سوق دهیم که بازیکنان مطمئن باشند می توانیم تیم بزرگی باشیم. من در این تیم دستیار دوم هستم، و روبرتو نفر اول کادر فنی و بنده در ایجاد ساختار جدید و ایجاد ذهنیت و باور یک تیم بزرگ به او کمک خواهم کرد. به نظرم این تیم می تواند تاریخ ساز شود، فقط بازیکنان باید خود را باور داشته باشند.

تیم ملی فوتبال بلژیک روز پنج شنبه در دیداری دوستانه برابر تیم ملی اسپانیا به میدان خواهد رفت، و پنج روز بعد، در نخستین دیدار از رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، به مصاف قبرس می رود.

2081