گواردیولا: بازیکنان منچسترسیتی فراتر از انتظارم بازی کردند

گواردیولا: بازیکنان منچسترسیتی فراتر از انتظارم بازی کردند

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی اذعان کرده تیمش بهتر از آن چیزی که انتظار داشته فصل را شروع کرده است.

به گزارش وبسایت نود، پپ گواردیولا پس از پیروزی 3-1 تیمش مقابل وستهم در هفته سوم لیگ برتر که باعث شد این تیم با 9 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به چلسی و منچستریونایتد در صدر جدول قرار بگیرد به تمجید از شاگردانش پرداخت.

گواردیولا پس از بازی به شبکه اسکای اسپورت گفت:

اوضاع بهتر از آن چیزی که فکر می کردم پیش رفته است. خیلی خوشبین هستم. نکات مثبت بسیار زیادی از بازیکنانم می بینم که انتظار نداشتم آن ها را به این زودی ببینم. این نشان می دهند آن ها چقدر بازیکنان خوبی هستند.

از شاگردانم خیلی راضی هستم. کار کردن با آن ها لذت بخش است. من و دستیارانم احساس می کنیم که بازیکنان به کار ما باور دارند و البته این مسئله برای مربی خیلی راضی کننده تر است اما این باور بدون نتایج اهمیتی ندارد.

در رومانی مقابل استوا بخارست شگفت انگیز بازی کردیم اما در لیگ برتر قبل از این بازی تنها برای چند دقیقه مقابل ساندرلند خوب بازی کردیم. مقابل استوک هم خوب به گل حریف واکنش نشان دادیم. نیمه نخست مقابل وستهم بهترین بازی ما در لیگ تا به اینجا بوده است. واقعا درخشان بودیم.

ما موقعیت های زیادی خلق کردیم اما وستهم در نخستین موقعیت خودش به گل رسید. باید با 3 و یا 4 گل از حریف پیش باشید تا بگویید کار تمام شده است. در لیگ برتر دو گل برتری به معنای پایان کار نیست. بازیکنان وستهم از ما قد بلندتر بودند و سانترهای زیادی به روی دروازه ما ارسال کردند و روی یکی از آن ها هم به گل رسیدند. البته که مصدومان زیادی داشتند و با پایت و لانزینی تیم قدرتمندتری هستند اما از نتیجه راضی هستیم.

پس از دریافت گل چند دقیقه احساسی بازی کردیم اما عملکرد تیم در کل با توپ و بدون توپ واقعا خوب بود. خوب بازی کردیم، هواداران لذت بردند و خوشحال هستیم.

2031