هافبک باتجربه آلمانی، دستیار جدید پپ گواردیولا در منچسترسیتی

هافبک باتجربه آلمانی، دستیار جدید پپ گواردیولا در منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی- ایلکای گوندوغان در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که علاقه زیادی به شروع کار مربی‌گری دارد و می‎‌خواهد به زودی به عنوان یکی از دستیاران پپ گواردیولا کار خودش را در منچسترسیتی آغاز کند.

به گزارش فوتبالی، ایلکای گوندوغان بدون شک یکی از اسطوره‌های منچسترسیتی به حساب می‌آید. بازیکنی که نزدیک به یک دهه در جمع سیتیزن‌ها حضور پیدا کرد و به تمامی افتخارات ممکن با این باشگاه رسید. او تابستان 2023 به صورت رایگان راهی بارسلونا شد و عملکرد درخشانی هم در پیراهن آبی و اناری بارسا داشت، اما پس از گذشت تنها یک فصل، دوباره به منچسترسیتی بازگشت و حالا رویاهای دیگری را هم در سر دارد.

گوندوغان اخیرا از فوتبال ملی هم خداحافظی کرد. او حالا در حال برنامه‌ریزی برای دوران پس از بازنشستگی است و می‌خواهد از حالا برای تبدیل شدن به یک سرمربی درجه یک در دنیای فوتبال تلاش کند. او پیش از این نیز در مصاحبه‌های خود نشان داده بود که به مسائل تاکتیکی اهمیت زیادی می‌دهد و شغل مربی‌گری را دوست دارد.

حالا این هافبک آلمانی در آخرین مصاحبه خود اعلام کرده است که می‌خواهد به زودی در نقش یکی از دستیاران پپ گواردیولا در منچسترسیتی ایفای نقش کند و از سرمربی سرشناس اسپانیایی تجربه به دست بیاورد. او در همین رابطه گفت: «آرزو دارم روزی سرمربی منچسترسیتی شوم. به همین خاطر می‌خواهم به عنوان دستیار پپ گواردیولا برای این کار تمرین کنم. البته هنوز بازنشسته نشدم و همچنان می‌خواهم فوتبال بازی کنم.»

حالا باید دید آیا گوندوغان هم می‌تواند مانند سایر دستیاران پپ گواردیولا به یک سرمربی بزرگ تبدیل شود یا خیر؟

1428