عصبانیت شدید ستاره منچسترسیتی از دست گواردیولا

عصبانیت شدید ستاره منچسترسیتی از دست گواردیولا

پایگاه خبری فوتبالی - ایلکای گوندوغان ستاره آلمانی منچسترسیتی اعتراف کرد که به خاطر قرار نگرفتن در ترکیب اصلی پپ گواردیولا در آخرین بازی فصل گذشته لیگ برتر، از دست این سرمربی اسپانیایی خیلی ناراحت بود. 

به گزارش فوتبالی، سیتیزن‌ها در فصل 2021-22 موفق ظاهر شدند و توانستند برای چهارمین بار در پنج سال اخیر، به مقام قهرمانی لیگ برتر انگلیس برسند. آن‌ها تا دقیقه 76 با نتیجه 2-0 از استون ویلا عقب بودند، اما در عرض پنج دقیقه توانستند کامبک بزنند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند. در این دیدار ایلکای گوندوغان از روی نیمکت کار را آغاز کرد، اما این ستاره آلمانی در نیمه دوم، دو گل از سه گل تیمش را به ثمر رساند تا آن‌ها با یک امتیاز بیشتر نسبت به لیورپول قهرمان شوند. 

به نقل از سایت گل، گوندوغان در مصاحبه‌ای با خبرنگاران گفت: "همه ما بازیکنانی رقابتی هستیم و می‌خواهیم بازی کنیم. هفته قبل از آن بازی مقابل وست هم، من از اول بازی نکردم و بدین خاطر مطمئن بودم که برابر استون ویلا بازی خواهم کرد، اما به یک باره گواردیولا مرا روی نیمکت گذاشت و از این بابت خیلی عصبی بودم. با این وجود سعی کردم تمرکزم را حفظ و بازیکنان را حمایت کنم."

4416