همشیک: ناپولی شخصیت خود را نشان داد

همشیک: ناپولی شخصیت خود را نشان داد

وبسایت رسمی برنامه نود - در حالیکه ناپولی در دیدار مقابل پسکارا 2-0 از حریف خود عقب بود، توانست در نهایت بازی را به تساوی به پایان برساند.

به گزارش وبسایت نود، در حالیکه پسکارا 2 بر صفر از حریف نام آشنای خود جلو بود، با ورود مرتنس به ترکیب ناپولی، همه چیز تغییر کرد و در نهایت بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید. در پایان این دیدار همشیک در مصاحبه با وبسایت مدیاست اضافه کرد:

ابتدا فضای زیادی به پسکارا دادیم و آن‌ها از این فرصت استفاده کرده و آنگونه که می‌خواستند جریان بازی را در دست گرفتند. نیمه اول در شرایط ایده‌آلی قرار نداشتیم ولی در نیمه دوم توانستیم شخصیت خود را نشان دهیم. لیگ در شرایط حساسی نیست و هرچند علاقه داشتیم سری آ را با پیروزی آغاز کنیم، ولی مساوی نیز نتیجه گران بهایی برای ماست.

مرتنس پس از اینکه گل اول ناپولی را به ثمر رساند، با نگاه خاصش به ساری، مربی ناپولی اعتراض خود را به نیمکت نشینی اش نشان داد، با این حال همشیک در جواب به سوالی در این مورد افزود:

ما بازیکنان بال هستیم که توانایی گلزنی بالایی داریم، در این دیدار مرتنس با گل‌هایش به ما کمک کرد و در دیدارهای آینده اینسینیه کمک خواهد کرد.

همچنین همشیک در مورد گلزنی هیگواین در اولین دیداری که برای یوونتوس به میدان رفت هم توضیح داد:

دیدن او در حال خوشحالی با لباس یووه بسیار عجیب بود، ولی فوتبال همین است، همیشه همه بازیکنان در یک تیم باقی نمی‌مانند.

کاپیتان ناپولی تنها بازیکنی بود که پس از این دیدار با رسانه ها صحبت کرد چرا که مائوریزیو ساری، مربی ناپولی این اجازه را به بازیکنانش نداده بود و حتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار هم شرکت نکرد.

1899