سری آ؛ برد شیرین یوونتوس در خانه ناپولی و پیروزی آسان رم در مقابل اسپال

سری آ؛ برد شیرین یوونتوس در خانه ناپولی و پیروزی آسان رم در مقابل اسپال

وبسایت رسمی برنامه نود - هفته پانزدهم سری آ با انجام دو بازی آغاز شد. 

به گزارش وبسایت نود، هفته پانزدهم سری آ ایتالیا با انجام دو بازی روز جمعه آغاز شد. در اولین دیدار که از ساعت 21 در ورزشگاه المپیکو برگزار شد، رم توانست با نتیجه 3-1 مهمان خود اسپال را شکست دهد. شاگردان دی فرانچسکو در این بازی توسط ژکو، پیگرینی و استروتمن به گل رسیدند و تک گل اسپال را ویویانی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. رم با این پیروزی جایگاه خود در جدول را تثبیت کرد و با سی و چهار امتیاز در چهارم قرار گرفت. رم فقط 4 امتیاز با صدرنشین فاصله دارد. 

در دیگر بازی امشب که از ساعت 23:15 در ورزشگاه سن پائولو آغاز شد، دو تیم ناپولی و یوونتوس به مصاف هم رفتند که در این دیدار شاگردان آلگری توانستند با نتیجه 1-0 به پیروزی برسند و فاصله خود با ناپولی را به یک امتیاز کاهش دهند. در نیمه اول بانوی پیر توانست در دقیقه سیزده توسط هیگواین به گل برسد. پاس دیبالا، هیگواین را در موقعیتی مناسب قرار داد و او با یک ضربه دروازه رینا را باز کرد. نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم فشار حملات ناپولی بیشتر شد و این تیم شوت های زیادی روانه دروازه بوفون کرد، اما درخشش این دروازه بان با سابقه و کمی بدشانسی مهاجمان ناپولی باعث شد تا یوونتوس در این بازی گلی دریافت نکند و این دیدار با همین نتیجه 1-0 به سود مهمان پایان یافت. 

4416