پیش بازی یوونتوس - پسکارا؛ جدال صدر و قعر در سری آ

پیش بازی یوونتوس - پسکارا؛ جدال صدر و قعر در سری آ

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم های یوونتوس و پسکارا در شرایطی برگزار می شود که یوونتوس مقتدرانه در صدر جدول سری آ قرار گرفته و پسکارا رده هجدهمی، تنها دو تیم 6 و 5 امتیازی را پایین تر از خود می بیند.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، بانوی پیر فوتبال ایتالیا این فصل نیز در شرایط خوبی قرار دارد و به نظر نمی رسد تیمی بتواند تا پایان فصل، تهدیدی برای قهرمانی آن ها باشد. هرچند که رم و میلان با 26 و 25 امتیاز به دنبال یوونتوس هستند. اما با توجه به دربی حساس شهر میلان و جدال رم در خانه آتالانتا که از تیم های آماده سری آ هم هست، یووه این فرصت را دارد که در هفته دوازدهم سری آ فاصله اش را با این دو تیم بیشتر هم بکند.

یوونتوس از 6 بازی آخر خود 5 برد و یک شکست در کارنامه دارد و وضعیت تیم 7 امتیازی پسکارا کاملا متفاوت است. 5 شکست و تنها 1 تساوی. مارکو پیاکا، بارزاگلی و دیبالا، سه بازیکن مصدوم یوونتوس هستند که قطعا به این بازی نخواهند رسید. پسکارا نیز کودا و گیومبر را در اختیار نخواهد داشت. این دو تیم تا کنون 4 بار رو در روی هم قرار گرفته اند که هر 4 بار نیز یوونتوس پیروز میدان بوده است. در این 4 بازی 11 گل سهم یوونتوس و تنها 2 گل سهم پسکارا بوده است. روی کاغذ به نظر می رسد که بازی های این هفته سکوی پرتابی برای یوونتوس باشد. چرا که در صورت پیروز نشدن رم و میلان در دیدارهای هفته سیزدهم، میلان می تواند فاصله اش را با هر دو تیم حداقل دو امتیاز افزایش بدهد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

آمار و نکات کلیدی بازی:

* پسکارا در این فصل تنها 9 گل به ثمر رسانده است. یعنی به اندازه گل های خورده یوونتوس. آن ها در 12 بازی 20 گل دریافت کرده اند. یعنی تنها 5 گل کمتر از گل های زده یوونتوس.

* تنها پیروزی پسکارا در این فصل به هفته دوم مقابل ساسولو باز می گردد. یوونتوس تنها تیم بدون تساوی سری آ است. آن ها 10 برد و 2 تساوی در کارنامه دارند.

* یوونتوس در 34 بازی از 38 بازی اخیر خود در سری آ پیروز میدان بوده است.

* یووه در 7 بازی خانگی اخیر خود میانگین 2.5 گل زده را در کارنامه دارد.

* پسکارا 270 دقیقه است که نتوانسته گلزنی کند.

پیش بینی وبسایت معتبر Whoscored:

1313