بوسکتس: بازیکنان بیشتری از آکادمی باید به تیم اصلی بارسلونا برسند

بوسکتس: بازیکنان بیشتری از آکادمی باید به تیم اصلی بارسلونا برسند

وبسایت رسمی برنامه نود - سرجیو بوسکتس، هافبک بارسلونا در آستانه سوپرجام اسپانیا از شیوه کار آکادمی این تیم انتقاد کرد.

به گزارش وبسایت نود، بوسکتس در مورد بازی سوپرجام اسپانیا میان سویا و بارسلونا گفت:

شرایط خوبی داریم هر چند که در این مقطع از فصل اوضاع کلی در بهترین حالت نیست. بازیکنان جدید در حال هماهنگ شدن هستند. امید زیادی داریم تا به بردن ادامه دهیم و برای قهرمانی رقابت کنیم. سویا تغییراتی نسبت به فصل گذشته داشته است اما مسلما تلاش می کنند تا مثل فصل گذشته یک تیم فاتح باشند. مسلما در امور دفاعی باید منسجم تر و بهتر ظاهر شویم. تیم خوب و منسجمی داریم.سویا از نظر روحی مشکلی ندارد. مسلما اگر بازی قبلی شان را می بردند روحیه بهتری داشتند اما از نظر بدنی تلاش می کنند تا ریکاوری کنند و اتفاقات فصل گذشته که از ما شکست خوردند برایشان تکرار نشود.

وی در مورد اضافه شدن هافبک هایی مثل دنیس سوارز و آندره گومز به نیوکمپ هم صحبت کرد:

هر چقدر تعداد بازیکنان بیشتر شود برای همه ما بهتر است. تقویم بسیار شلوغی داریم و همه دوست دارند در همه بازیها حاضر باشند اما مربی تصمیم می گیرد. نسبت به سالهای اخیر بازیکنان بیشتری در تیم هستند اما مهم این است که در پایان فصل به اهداف برسیم. باید دید که چه اتفاقی پیش خواهد آمد.از نظر تیمی چالشهای خاصی پیش روی ماست. می خواهیم به جلو حرکت کنیم و جامها را فاتح کنیم. افتخارات زیادی کسب کرده ایم و می خواهیم به بردن ادامه بدهیم.بازیکنان جدید انگیزه های زیادی دارند. از نظر تیمی باید هماهنگ شوند اما کیفیت لازم را دارند تا به سرعت با تیم خو بگیرند.

هافبک بارسلونا در مورد شایعه مذاکره کاتالان ها با پاکو الکاسر بیان کرد:

من در این مسئله دخیل نیستم. نامهای زیادی مطرح شده اند و اگر بازیکنی به تیم ملحق شود از او استقبال می کنم. باید به باشگاه ها و بازیکنان تیمهای دیگر احترام بگذاریم.

بوسکتس با اشاره به جدایی احتمالی سرجی سامپر از شرایط آکادمی این تیم انتقاد کرد:

سامپر خیلی جوان است. بازیکن باکیفیتی است و باید به جلو حرکت کند. سخت است که بازیکنان آکادمی به تیم اصلی برسند. تا چند سال پیش بازیکنان بیشتری به آکادمی می رسیدند.ژاوی، پویول، والدس و مسی به تیم اصلی رسیدند. بعد از آن نوبت پدرو، من و سرجی بود. فوتبال تغییرات زیادی داشته و مسلما شرایط عادی نیست. این وضعیت باید عوض شود و بازیکنان بیشتری از آکادمی به تیم اصلی برسند.

وی در مورد شرایط دروازه بان های بارسلونا هم صحبت کرد:

شرایط خوب است. رقابت در همه پست ها به سود بازیکنان است. امیدوارم ترشتگن هر چه زودتر ریکاوری کند.

1140