خطیبی: دربی تبریز جنجال ندارد

خطیبی: دربی تبریز جنجال ندارد

به گزارش "ورزش سه" از مهر، رسول خطیبی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز به خبرنگاران اظهار داشت:  بعداز ۲۰ سال قرار است دربی تبریز بین تیم های بزرگ ماشین سازی و تراکتورسازی برگزار شود ومن از این بابت خوشحال هستم که این بازی در تبریز برگزار می شود و همه هواداران آذری می توانند این فوتبال را ببینند.

وی سپس با اشاره به اینکه تیم تراکتورسازی در زمین خودش میزبان ماشین سازی است که خودش میزبان است، ادامه داد: به هرحال از ابتدا هم گفته بودم که فرقی نمی کند که در کدام ورزشگاه برابر تیم های تبریزی لیگ برتر قرار بگیریم. مهم این بود که این بازی در تبریز باشد و هواداران بتوانند آن را از نزدیک تماشا کنند.

وی در همین خصوص افزود: در این بازی خیلی ها گفتند در زمین تراکتور بازی نکنید و در شهر دیگر مثل تهران بازی کنید ولی من هرگز قبول نکردم و گفتم که این دربی بعد از ۲۰ سال می خواهد دوباره برگزار شود و باید در زمین تراکتورسازی و شهر تبریز باشد تا طرفداران بتوانند به ورزشگاه بیایند.

خطیبی همچنین با تاکید بر اینکه خط میانی تراکتور نقطه قوت این تیم است، ابراز داشت: تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا نقاط قوت تراکتور را مهار کنیم و فردا یک نتیجه خوب کسب کنیم.

وی سپس ادامه داد: تراکتورسازی تیم بزرگی است و برای قهرمانی بسته شده که بازیکنان خوب، باتجربه و تاثیرگذار در اختیار دارد.

خطیبی اظهار داشت: ولی ما هم ماشین سازی هستیم و بازیکنان باکیفیتی را جذب کرده ایم و امیدوارم فردا یک بازی تماشاگرپسند ببینیم و هرتیمی شایسته باشد، پیروز شود.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی همچنین در ادامه با اشاره به اینکه پیروز بازی فردا هواداران هستند، گفت: فردا هواداران فرهنگ آذربایجان را به همه نشان خواهند داد.