بعد از جدایی کمالوند؛ مدیران صنعت نفت در حال بررسی سه گزینه دیگر

بعد از جدایی کمالوند؛ مدیران صنعت نفت در حال بررسی سه گزینه دیگر

پایگاه خبری فوتبالی- سید مهدی رحمتی، مازیار زارع و رسول خطیبی سه گزینه دیگری هستند که هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت در حال بررسی رزومه آنها است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه صنعت نفت آبادان بعد از آنکه عبدالله ویسی از سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه استعفا کرد با وجود تلاش‌هایی که کرده، اما موفق به جذب و حفظ سرمربی برای تیمش نشده است.

وینفرد شفر اولین سرمربی مطرح شده بود، اما حراست فدراسیون فوتبال با ارائه سندی از اظهارنظر بی مورد این مربی در مورد ایران از ادامه همکاری با وی صرف‌نظر کرد. مدتی بعد نوبت به آن رسید تا محرم نویدکیا به یکقدمی هدایت این تیم برسد، اما حضور سرمربی سابق سپاهان منتفی شد. بعد از آن فراز کمالوند سرمربی نفتی‌ها شد، اما او هم روز گذشته و پنج روز بعد از قبول مسئولیت سرمربیگری استعفا کرد.

باشگاه صنعت نفت مشخص شد کمالوند به خاطر آنکه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تیم آبادانی در اردوی کیش قابل قبول نبوده است تصمیم به استعفا و جدایی گرفته است. محرم نویدکیا هم با وجود اینکه باشگاه صنعت نفت تمایل به همکاری با وی دارد، اما این مربی پیشنهاد آبادانی‌ها را رد کرده است.

سید مهدی رحمتی، مازیار زارع و رسول خطیبی سه گزینه دیگری هستند که هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت در حال بررسی رزومه آنهاست و در صورتی که تشخیص داده شود که گزینه مطلوبی هستند، مذاکره با آنها آغاز می‌شود.

1999