ریسک دوباره فراز کمالوند پس از حواشی عجیبش در تراکتور!

ریسک دوباره فراز کمالوند پس از حواشی عجیبش در تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی- فراز کمالوند با قبول مسئولیت هدایت صنعت نفت، ریسک بزرگی در بازگشت به سرمربیگری داشته است.

به گزارش فوتبالی، پس از ناکامی سهراب بختیاری‌زاده و عدم رسیدن به حتی یک پیروزی لیگ برتری، مدیران صنعت نفت با مدیرعامل سابق خیبر خرم‌آباد به توافق رسیدند تا فراز کمالوند سومین سرمربی فصل آبادانی‌ها باشد که ماموریت حفظ سهمیه این تیم قعرنشین لیگ برتری را برعهده خواهد داشت.

اما بازگشت دوباره کمالوند به سرمربیگری با ریسک بالایی همراه است که خود این سرمربی هم در صحبت‌های خود پس از قبول هدایت نفت به آن اذعان داشته و مدعی شده افراد زیادی به او در این‌باره هشدار داده‌اند ولی او به خاطر علاقه‌ای که به صنعت نفت داشته دوباره به جمع برزیلی‌ها بازگشته است.

آخرین تحربه لیگ برتری کمالوند برای این سرمربی اصلاً خوش‌یمن نیست. انتخابی که کمالوند باتوجه به روزهای خوش سابق خود انجام داد و هدایت تراکتوری را برعهده گرفت که در بدترین دوران خود قرار داشت ولی کمالوند مدعی بوده می‌تواند در دو الی سه سال حتی این تیم را قهرمان لیگ برتر کند ولی بدون انجام حتی یک مسابقه و قبل از آغاز لیگ بیست‌ویکم از سمت خود کنار رفت!

مقصد بعدی این سرمربی، خرم‌آباد و هدایت خیبر بود که وی نتوانست به لیگ برتر صعود کند و امسال هم تا اواسط لیگ آزادگان، کمالوند مدیرعامل خیبری‌ها بود و حالا با بازگشت دوباره به لیگ برتر باید دید این‌بار سرنوشت این انتخاب پرریسک فراز چگونه خواهد بود و او خواهد توانست سهمیه تیم قعرنشین لیگ را حفظ کند یا نه؟

1997