سرمربی صنعت‌نفت آبادان: تلاش مجموعه باشگاه صنعت‌نفت حفظ تیم در لیگ برتر است

سرمربی صنعت‌نفت آبادان: تلاش مجموعه باشگاه صنعت‌نفت حفظ تیم در لیگ برتر است

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: تمام تلاش و هدف تیم و مجموعه باشگاه صنعت‌نفت حفظ سهمیه آبادان در لیگ برتر است.
به گزارش فوتبالی، فراز کمالوند اظهار کرد: کار تیم صنعت‌ نفت برای ماندن در لیگ برتر بسیار دشوار است و برای دست یافتن به این مهم نیاز به معجزه است.

وی افزود: تیم به لحاظ بازیکن در پست‌های مختلف با کمبود مواجه است و فقط یک جای خالی داریم و باید با همین ظرفیت لیگ را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: این تیم ۱۱ بازی در خانه انجام داده و نتوانسته به پیروزی برسد و در چهار بازی باقی مانده خانگی در برابر سه تیم مدعی و صدرنشین به میدان خواهیم رفت که برای کسب نتیجه ناامید نیستیم.

کمالوند بیان کرد: بازیکنان تیم با توجه به نتایج کسب شده به لحاظ روحی در افت شدید قرار داشتند که در چند روز گذشته تلاش کردیم از این شرایط خارج و به ادامه لیگ امیدوار شوند.

وی افزود: لیگ برتر فوتبال به شرایط بسیار حساس خود رسیده و چند تیم برای قهرمانی و سهمیه می‌جنگند و چند تیم برای ماندن در لیگ تلاش می‌کنند و نتیجه گرفتن در این شرایط آسان نیست.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: با همه این شرایط هدایت تیم را در ادامه مسیر برعهده گرفتم و روی یک درصد امید هم برنامه ریزی کردیم و تلاش مجموعه تیم و باشگاه حفظ سهمیه آبادان در لیگ برتر است.

کمالوند اظهار کرد: در شرایط فعلی باید تیم مورد حمایت از سوی هواداران و مسئولان قرار گیرد و هر مشکلی با هر شخصی کنار گذاشته شود تا تیم به ساحل آرامش برسد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز بیستم فروردین ماه سال جاری میزبان سپاهان اصفهان است.

۹۹۸۹