خطیبی و‌ کنایه سنگین به یکی از مدیران پیکان (عکس)

خطیبی و‌ کنایه سنگین به یکی از مدیران پیکان (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رسول خطیبی در صفحه اینستاگرام خود بابت جدایی‌اش از پیکان به یکی‌ از مدیران این تیم کنایه زده است.

به‌ گزارش فوتبالی، رسول خطیبی که ابتدای فصل به عنوان سرمربی پیکان معرفی شده و جانشین مجتبی حسینی شده بود، پس از سپری شدن ۱۰ هفته از لیگ برتر درحالی که تیمش با هشت امتیاز یکی از تیم‌های پایین جدولی است و در رده سیزدهم قرار دارد، از جمع خودروسازان جدا شد و امروز غلامرضا عنایتی جای او را روی نیمکت پیکان گرفت.

اما جدایی خطیبی از پیکان درحالی صورت گرفت که چندی پیش خبر از تمدید قرارداد با وی منتشر شده بود ولی درنهایت راه این سرمربی و پیکان خیلی زود از هم جدا شد. با اینکه طبق خبر منتشره توسط باشگاه پیکان، رسول خطیبی با توافق و در فضای خوبی از تیمش خداحافظی کرده ولی سرمربی سابق پیکان با انتشار چند استوری به یکی از مدیران این تیم بدون اینکه اسمی ببرد، کنایه زده است.

خطیبی ضمن تشکر از احمد مددی به عنوان مدیرعامل پیکان، یکی از مدیران این مجموعه را به رفیق‌بازی متهم کرده است! سرمربی تبریزی ضمن توضیح اینکه جوانگرایی، خوب بازی کردن و باج ندادن در فوتبال ایران معنی ندارد، اشاره داشته تیمش را با شصت میلیارد تومان بسته که ارزان‌ترین و جوان‌ترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شود.

خطیبی در ادامه نوشته کاش آقایی که به تمام رشته‌های باشگاه‌ نظارت دارد و تصمیم می‌گیرد، نسبت به نتایج همه تیم‌های باشگاه پاسخگو باشد. سرمربی سابق پیکان در ادامه کنایه تندی به این مدیر زده و از رؤسای تمام فدراسیون‌های ورزشی خواسته به عنوان سرمربی یا مشاور از این مدیر پیکان استفاده کنند تا وی‌ به آرزویش برسد!

1997