سپاهان برنده بازی‌های شش‌امتیازی

سپاهان برنده بازی‌های شش‌امتیازی

پایگاه خبری فوتبالی- کدام یک از سه تیم برتر جدول، بهترین آمار را در بازیهایشان با یکدیگر داشته‌اند؟

به گزارش فوتبالی، استقلال، پرسپولیس و سپاهان به عنوان سه تیم بالای جدول، هر دو بازی رفت و برگشتشان را با هم انجام داده‌اند که سپاهان، آمار بهتری نسبت به دو تیم تهرانی داشته است.

از استقلال شروع کنیم. شاگردان نکونام، در دور رفت و در اصفهان، به سپاهان باختند و دربی رفت هم با تساوی 1-1 به پایان رسید. آبی‌ها اگرچه در بازی برگشت مقابل سپاهان، پیروز شدند اما در دربی برگشت هم باز مقابل پرسپولیس به تساوی رسیدند تا از 12 امتیاز ممکن، 5 امتیاز گرفته باشند.

استقلال در فاصله 5 هفته مانده به پایان لیگ، شانس اول قهرمانی است و نکونام امیدوار است که اتفاق فصل قبل برای تیمش تکرار نشود.

فصل گذشته، تیم ساپینتو از 12 امتیاز ممکن در بازی مقابل پرسپولیس و سپاهان، فقط یک امتیاز گرفتند که همین موضوع دلیل اصلی ناکامی آنها در کسب عنوان قهرمانی بود.

برویم سراغ پرسپولیس. تیم دوم جدول، از 12 امتیاز ممکن تقابل با استقلال و سپاهان، 3 امتیاز گرفته است. این تیم، 2 امتیاز از 2 دربی گرفته و بعد از شکست دور رفت مقابل سپاهان، در دور برگشت هم مقابل این تیم امتیاز از دست داد و فقط صاحب یک امتیاز شد.

سپاهان موفق‌ترین تیم در این بخش است. آنها در دور رفت، هم پرسپولیس و هم استقلال را در نقش جهان بردند اما در دور برگشت به استقلال باختند و از پرسپولیس امتیاز گرفتند تا 7 امتیاز از 12 امیاز ممکن را گرفته باشند.

شاگردان مورایس، به نوعی برنده مصاف با بزرگان بودند و امتیازاتی که از دست دادند، مقابل تیمهایی بود که در کورس قهرمانی نیستند و همین موضوع عامل اصلی ناکامی احتمالی این تیم در راه رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر خواهد بود.

7899