یک گل و یک پاس گل؛ بهترین فصل فوتبالی قایدی را می‌بینیم!

یک گل و یک پاس گل؛ بهترین فصل فوتبالی قایدی را می‌بینیم!

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی قایدی زننده اولین گل مسابقه تیمش در مقابل الوصل صدر جدولی بود. 

به گزارش فوتبالی، دیدار اتحاد کلبا و الوصل در هفته بیست و هفتم لیگ حرفه‌ای امارات شب گذشته برگزار شد که اتحاد کلبا در دقیقه 16 این بازی با گل مهاجم ایرانی خود، مهدی قایدی یک بر صفر از صدرنشین رقابت‌ها پیش افتاد. 

قایدی مثل همیشه از فضای خالی میان مدافعین استفاده کرد و پاس بلند یار خودی را با تیزهوشی پس از کنترل توسط مدافعین الوصل، از جلوی پای مدافع الوصل قاپید و پس از طی کردن چند قدم در ابتدای محوطه جریمه الوصل با یک ضربه پای راست استادانه توپ را وارد دروازه خالد سیف کرد تا تیمش یک بر صفر جلو بیفتد. 

گل اول اتحاد کلبا به الوصل توسط مهدی قایدی

مهاجم ایرانی اتحاد کلبا همچنین روی گل دوم تیمش نیز تاثیر مستقیمی داشت. در دقیقه ۶۸، بسا روی پاس مهدی قایدی، دومین گل اتحاد کلبا را وارد دروازه الوصل کرد تا مهدی قایدی روی هر دو گل تیمش در مسابقه با الوصل، تاثیر مستقیم داشته باشد و در شب باخت اتحاد کلبا شب خوبی را پشت سر بگذارد. 

گل دوم اتحاد کلبا به الوصل با پاس قایدی <br>

در این بازی اتحاد کلبا به دلیل اخراج مدافع خود، سابیل با کارت قرمز مستقیم از دقیقه 4 با یک یار کمتر به مسابقه ادامه داد. دیداری که در نهایت ۴ بر ۲ به سود الوصل به پایان رسید. 

قایدی با گلزنی در این بازی، در چهارمین هفته متوالی برای اتحاد کلبا در لیگ گلزنی کرد تا تعداد گل‌های خودش در لیگ حرفه‌ای امارات را به عدد 12 برساند و مشترکا با لابا و آزارو در رتبه سومین گلزن برتر لیگ امارات قرار بگیرد. 

باشوی کوچک همچنین تعداد گل‌های این فصل خودش را به 16 رساند تا برترین فصل فوتبالی‌اش را رقم بزند. تا پیش از این فصل، فصل 1399-1398 و زمانی که پیراهن استقلال را بر تن داشت با زدن 15 گل در تمامی رقابت‌ها، بهترین رکورد گلزنی قایدی در یک فصل بود که حالا با زدن گل در بازی با الوصل، رکورد خود را یک گل ارتقا داد تا بهترین فصل عمرش را رقم بزند. 

مهدی قایدی علاوه بر حضور در جدول برترین گلزنان لیگ امارات، با 12 گل برترین گلزن این فصل اتحاد کلبا در لیگ حرفه‌ای امارات نیز می‌باشد.

7899