رسمی؛ پوچتینو به صورت توافقی از چلسی جدا شد

رسمی؛ پوچتینو به صورت توافقی از چلسی جدا شد

پایگاه خبری فوتبالی- پوچتینو پس از تنها یک فصل به صورت توافقی از چلسی جدا شد.

به گزارش فوتبالی، یکی از تیم‌های ناکام این فصل فوتبال اروپا، چلسی بود. باشگاهی که با وجود خریدهای گران‌قیمت نتوانست انتظارات را برآورده کند و شروع خوبی در این فصل نداشت. آن‌ها امید داشتند تا پس از گذراندن یک فصل کابوس‌وار، با هدایت مائوریتسیو پوچتینو به جمع مدعیان برگردند اما اتفاقات طور دیگری رقم خورد.

سرمربی آرژانتینی چلسی شروع خوبی با شیرهای لندنی نداشت، اما به مرور زمان می‌شد پیشرفت را در بازی‌‎های چلسی دید. تیمی که علی‌رغم نتایج ضعیف امیدوارکننده بازی می‌کرد و یکی از معدود تیم‌هایی بود که در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس مقابل منچسترسیتی قدرتمند شکست نخورد. آن‌ها در نهایت توانستند با کسب رتبه ششم جواز حضور در رقابت‌های لیگ اروپای فصل آینده را به دست بیاورند.

چلسی به همراه پوچتینو در جام اتحادیه تا دیدار پایانی پیش رفت اما در بازی فینال مقابل لیورپول مغلوب شد تا حسرت کسب جام برای آبی‌های شهر لندن باقی بماند. در جام حذفی نیز تا مرحله نیمه نهایی صعود کردند اما تنها یک گام مانده به فینال پس از یک نمایش قابل تحسین برابر منچسترسیتی شکست خوردند و از صعود به دیدار پایانی باز ماندند.

انتظار می‌رفت که با توجه به نتایجی که در هفته‌های اخیر به دست آمد مدیران باشگاه چلسی یک فصل دیگر به پوچتینو اعتماد کنند، اما دقایقی قبل به صورت رسمی اعلام شد که این سرمربی آرژانتینی به صورت توافقی از باشگاه لندنی جدا شده است و حالا هواداران چلسی باید منتظر انتخاب سرمربی جدید تیمشان باشند.

پوچتینو نیز در پایان از مدیران باشگاه تشکر کرد که اجازه دادند تا او بخشی از تاریخ باشگاه چلسی باشد.

1428