چرا تیم‌های انگلیسی از رقابت‌های اروپایی حذف شدند؟

چرا تیم‌های انگلیسی از رقابت‌های اروپایی حذف شدند؟

پایگاه خبری فوتبالی - اونای امری، سرمربی استون ویلا درباره این که چرا تیم های انگلیسی در این فصل از رقابت ها، از بازی های اروپایی حذف شدند و کنار رفتند صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی ، در حال حاضر استون ویلا در این فصل از رقابت ها تنها تیم انگلیسی است که در رقابت های اروپایی باقی مانده است. استون ویلا قرار است فردا (پنجشنبه) در مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا به مصاف المپیاکوس یونان برود و باید دید که چه نتیجه ای در این بازی به دست می آورد.

اونای امری سرمربی استون ویلا درباره حذف شدن تیم های انگلیسی از رقابت های اروپایی گفت:" سطح بازی های لیگ برتر انگلیس بسیار بالا است و این قضیه موجب می شود تا تیم های انگلیسی در بازی های اروپایی دچار افت شوند. حفظ تمرکز برای حضور در هر دو رقابت بسیار دشوار است. ما کار سختی داریم چرا که حالا تنها تیم انگلیسی هستیم که در اروپا همچنان شانس دارد. برای موفقیت در هر دو جبهه اروپا و لیگ برتر انگلیس انگیزه بالایی داریم. رسیدن به این مرحله از رقابت ها مهم ترین چیزی است که از ابتدای فصل به آن فکر می کردم. به دنبال کسب رتبه چهارم در لیگ برتر انگلیس و همچنین رسیدن به فینال لیگ کنفرانس اروپا هستیم و برای هر دو تلاش می کنیم."

1471