اتفاق عجیب پس از مصاحبه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی؛ ولووی پدر میرجلیلی واژگون شد!

اتفاق عجیب پس از مصاحبه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی؛ ولووی پدر میرجلیلی واژگون شد!

پایگاه خبری فوتبالی – ماشین ولوویی که با مصاحبه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی مورد توجه قرار گرفته بود دچار سانحه شده است.

به گزارش فوتبالی، بعد از نمایش‌های درخشان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در جام جهانی 2024 که با مقام سومی این تیم در این مسابقات به پایان رسید میزان توجهات به این تیم و بازیکنانش بیشتر از قبل شد. سید مهدی میرجلیلی و حمید بهزادپور دو دروازه‌بان تیم ملی ایران بودند که در این مسابقات حسابی خوش درخشیدند و با گل‌های زیبایی که زدند به موفقیت تیم ملی در این تورنمنت کمک کردند.

این دو نفر هفته گذشته میهمان برنامه فوتبال برتر بودند و مصاحبه جالبی با محمد حسین میثاقی انجام دادند. یکی از جالب‌ترین بخش‌های این مسابقه جایی بود که مهدی میرجلیلی درباره آرزوی خودش صبحت کرد. میرجلیلی گفت: «بابام ماشین سنگین ولوو داره. منم عاشق ماشین سنگینم. پول همه قراردادمو دارم جمع می‌کنم منتظرم جور بشه ولوو بخرم. از این ولووهای 18 چرخ. البته فک کنم باید 10 سال دیگه بازی کنم تا پولش جور بشه.»

فیلم این بخش از مصاحبه میرجلیلی و آرزوی جالبش به سرعت در فضای مجازی منتشر شد. اما حالا اتفاق بدی افتاده است! گویا ماشین ولوویی که متعلق به پدر میرجلیلی بود و او در برنامه فوتبال برتر درباره‌اش حرف زده بود دچار حادثه شده است و در یک سفر بین شهری واژگون شده است. البته پدر میرجلیلی در ماشین نبوده است و او ماشین را به فرد دیگری داده تا با آن کار کند. ضمن این که ماشین بیمه هم بوده است و از این جهت خسارت جبران ناپذیری به مالک خودرو وارد نشده است.

1359