پس از سوم شدن ساحلی بازان در جام جهانی؛ پاداش ۵۰ هزار دلاری فیفا به فدراسیون فوتبال

پس از سوم شدن ساحلی بازان در جام جهانی؛ پاداش ۵۰ هزار دلاری فیفا به فدراسیون فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی- مبالغ اختصاص داده شده از سوی فیفا به تیم‌های اول تا سوم جام جهانی فوتبال ساحلی مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، رقابت‌های جام جهانی فوتبال ساحلی، از 26 بهمن‌ تا 6 اسفند امسال به میزبانی کشور امارات و در شهر دوبی برگزار شد.

در پایان این تورنمنت 11 روزه، تیم ملی برزیل موفق شد با غلبه بر ایتالیا در فینال، جام قهرمانی را بالای سر ببرد و بر سکوی نخست جهان قرار بگیرد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که پس از یک وقفه 7 ساله در جام جهانی حضور پیدا کرده بود، در گروه B این مسابقات قرار داشت و با تیم‌های اسپانیا، تاهیتی و آرژانتین همگروه بود که گروه بسیار سختی به شمار می‌رفت.

اما ساحلی‌بازان ایران نه تنها از گروه خود صعود کردند، بلکه تا مرحله نیمه نهایی هم پیش رفتند و در آن‌جا مغلوب برزیل، یعنی قهرمان این دوره جام جهانی شدند.

در نهایت، تیم ملی ساحلی ایران با غلبه بر بلاروس در دیدار رده‌بندی، موفق شد در رده سوم جهان بایستد که عنوان افتخارآمیزی محسوب می‌شود.

هم‌اکنون، میزان پاداش اختصاصی داده شده به تیم‌های اول تا سوم جهان از سوی فیفا اعلام شد و بر این اساس، تیم اول 80 هزار دلار، تیم دوم 60 هزار دلار و تیم سوم هم 50 هزار دلار دریافت خواهد کرد.

بدین ترتیب، ساحلی‌بازان ایران با ایستادن بر سکوی سوم جهان، جایزه 50 هزار دلاری فیفا را از آن خود کردند و تیم‌های ملی برزیل و ایتالیا هم به ترتیب 80 و 60 هزار دلار دریافت خواهند کرد.

7474