مسلم مسیگر؛ باسابقه‌ترین بازیکن تاریخ جام جهانی فوتبال ساحلی

مسلم مسیگر؛ باسابقه‌ترین بازیکن تاریخ جام جهانی فوتبال ساحلی

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران، رکورد طولانی‌ترین حضور در جام جهانی فوتبال ساحلی را به نام خود ثبت کرده‌ است.

به گزارش فوتبالی، سایت فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) پس از گذشت پنج روز از مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 به بررسی برخی از آمارهای این مسابقات پرداخت.

سایت فیفا نوشت که مسلم مسیگر از ایران به همراه دونا از اسپانیا، به رکورد طولانی‌مدت‌ترین حضور در جام جهانی فوتبال ساحلی را به نام خود ثبت کرده‌اند. این دو در بازه‌ای 17 ساله در جام جهانی به میدان رفته‌اند و از رکورد بلچیور، اسطوره پرتغال با 16 سال گذشتند.

مطابق گزارش سایت فدراسیون جهانی فوتبال، دروازه‌بانان در جام جهانی فوتبال ساحلی 11 گل به ثمر رساندند که یک رکورد برای این جام بود. سه گل از این 11 گل در دیدار ایران - تاهیتی توسط حمید بهزادپور و سید مهدی میرجلیلی به ثمر رسید؛ بازیکنانی که مجموعاً پنج بار موفق به گلزنی شدند.

موحد محمدپور مجموعاً شش پاس گل داد و آمار یک پاس گل در هر 19 دقیقه را به ثبت رساند تا گوی سبقت را از سایر بازیکنان برباید. حمید بهزادپور با پنج پاس گل در رتبه دوم این رده‌بندی قرار می‌گیرد.

همچنین ایران و تاهیتی سومین و چهارمین تیم‌های حاضر در جام جهانی فوتبال ساحلی بودند که سه گل از حریف خود عقب افتادند، اما در نهایت پیروز شدند. ایران مقابل اسپانیا با نتایج 3 بر صفر و 5 بر 2 عقب بود، اما در ضربات پنالتی به برتری رسید.

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با سرمربیگری علی نادری به مقام سوم جام جهانی فوتبال ساحلی 2024 دست یافت. برزیل که در نیمه‌نهایی بر ایران غلبه کرده بود، جام قهرمانی رقابت‌ها را بالای سر برد.

7474