رویای رئال مادرید هنوز زنده است؛ امباپه قصد تمدید ندارد

رویای رئال مادرید هنوز زنده است؛ امباپه قصد تمدید ندارد

پایگاه خبری فوتبالی – بر اساس گزارش رسانه گل، انتظار می‌رود که کیلیان امباپه در نهایت با پایان فصل جاری، به صورت رایگان پاری سن ژرمن را ترک کند.

به گزارش فوتبالی، علی رغم مذاکراتی که برای تمدید قرارداد ستاره فرانسوی در جریان بوده است، امباپه بار دیگر به باشگاه گفته که قرارداد جدیدی را با این باشگاه تمدید نخواهد کرد. او حتی حاضر شده که قید پاداش وفاداری 80 میلیون یورویی اش را نیز بزند و در عوض، با پایان قراردادش، در سال آینده این باشگاه را ترک کند.

امباپه در پایان فصل گذشته و پس از اینکه برای اولین بار به باشگاهش اطلاع داد که قصد تمدید قراردادش را ندارد، وارد تنش شدیدی با پاری سن ژرمن شد. این موضوع، پاری سن ژرمن را در شرایطی قرار داد که با احتمال از دست دادن رایگان او روبرو شود و ناصر الخلیفی، مالک پی اس جی، به او هشداری نهایی داد که یا باید در پنجره تابستانی نقل و انتقالات فروخته شود یا قراردادش را تمدید کند. هرچند، انتقالی انجام نشد و در نتیجه مذاکرات بر سر تمدید قرارداد آغاز شد.

به نظر می‌رسد که امباپه دوباره به موضع قدیمی خود بازگشته است و می‌خواهد تا در سال 2024 از پاریسی‌ها جدا شود. خلیفی به مهاجم 24 ساله تیم خود اخطار داده است که در صورت طفره رفتن از تمدید قرارداد، او را برای یک فصل کامل به نیمکت تبعید خواهد کرد اما امباپه پس از بازگشت دوباره اش به ترکیب تیم لوییس انریکه، تا به حال 5 بار در لوشامپیونه برای تیمش گلزنی کرده است.

2102